"לקרוע את השמיים"

אם הפעוט שטבע מתחננת: הוא מורדם, תעזרו לי בתפילות

אימו של הפעוט שטבע אתמול בחצר צימר בישוב שדות מיכה מתחננת מהציבור להתפלל לרפואתו: "אני חייבת שתעזרו לי לקרוע את השמיים בתפילות, הוא מורדם ומונשם" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אימו של נעם דוד לוי, הפעוט שטבע אתמול (שלישי) בבריכת צימר בישוב שדות מיכה, מתחננת מהציבור להרבות בתפילה לרפואת בנה שפונה מהמקום במצב קשה מאוד.

בהודעה שפרסם האם כתבה: "קשה לי לשתף בתמונות, אני חייבת שתעזרו לי לקרוע את השמיים בתפילות למען הבן שלי שטבע הבוקר והוא מורדם ומונשם. תעזרו לי להחזיר את נעם דוד בריא ושלם הביתה".

כזכור, יוסף רימל חובש באיחוד הצלה סיפר: "בני המשפחה משו אותו מהבריכה לאחר שטבע כשהוא ללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לעבר מסוק שיפנה אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

זירת האסון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מאיר פרל חובש באיחוד הצלה עדכן כי "ביצענו בו פעולות החייאה וכשלמרבה הנס חזר לילד הדופק והנשימה הוא הועלה למסוק שפינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה אך יציב. לדברי בני המשפחה הם משו אותו מהבריכה לאחר שטבע".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר, כי "אל יחידת הטראומה פונה במסוק של מד״א פעוט בן שנתיים, אשר טבע בבריכה בצימר במושב שדות מיכה. ד״ר סער חשביה, מנהל מיון ילדים בהדסה עין כרם מעדכן כי מצבו של הפעוט קשה, הוא מונשם ועובר בשעה זו בדיקות הדמייה".

שמו של הפעוט, לתפילה: נועם דוד בן שרה אלן - לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר