עם גדולי הזמר

בכל יום חמישי: המשאיות חוזרות לירושלים

לרגל בין הזמנים ולאור מגבלות הקורונה, עיריית ירושלים חוזרת ובגדול עם משאיות השמחה. מחר יום חמישי, ובשבוע הבא תקיים העירייה מופעים עם כל גדולי הזמר החסידי (אקטואליה)

משאית השמחה (צילום: חברת אריאל)

משאיות השמחה של עיריית ירושלים, הזכורות לכולם מערב פסח, הולכות לחזור ובגדול - ובמתכונת מורחבת וגדולה משמעותית - עם גדולי הזמרים.

בעקבות מגבלות הנגיף, האוסרות על התקהלות במרחב הציבורי, עיריית ירושלים בשיתוף קול חי תקיים השבוע שורת מופעים ואירועי מוזיקה בשכונות ברחבי העיר בימי בין הזמנים.

האירועים יתקיימו על גבי במות ניידות שיעברו בשכונות ויאפשרו לתושבים ליהנות מהבתים והמרפסות, ממגוון הופעות בהשתתפות גדולי הזמר במגזר החרדי ובהם: אוהד מושקוביץ, נפתלי קמפה, אלי הרצליך, נמואל הרוש, מוישי רוט והמנגנים, אדיר מלכה, יונתן שיינפלד, הקינדרלך, קובי ברומר, אבי אילסון ועוד.

יצוין, כי האירועים יתקיימו מחר (חמישי) ובכל יום חמישי בערב עד לסיום בין הזמנים, בין השעות שש עד תשע.

משאיות השמחה בבין הזמנים של ניסן, משמחות כלה ביום חופתה

האירועים יועברו בשידור חי בכל יום חמישי, את האירועים מהשכונות השונות ויאפשרו לתושבי ירושלים ולכלל עם ישראל, ליהנות מהמופעים הטובים ביותר גם מחוץ לשכונות בהן הן מתקיימות.

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר: "דווקא בתקופה הזו חשוב לשמור על אופטימיות ולהמשיך את אירועי התרבות ולהעלות את המורל של התושבים היקרים שלנו".

"זכינו ב"ה כבר בגל הראשון בתקופת חג הפסח , שירושלים הייתה העיר הראשונה שעשתה את מיזם משאיות השמחה ומשם זה יצא לכל הארץ. דאגנו שהאירועים יועברו בשידור חי בתחנות קול חי בזמן אמת, על מנת שכלל התושבים, גם מחוץ למיקומי ההופעות, יוכלו ליהנות מהמיזם המבורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר