פאנל באולפן

טיסות לאומן? יש פתרון, משרד הבריאות אטום

העיתונאי מני גירא שוורץ ועו"ד רוני פאלוך, שניים המקפידים לטוס לאומן מידי ראש השנה, בפאנל סוער באולפן 'כיכר השבת' בצל הגבלות משרד הבריאות על הטיסות • צפו (עולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

העיתונאי מני גירא שוורץ ועו"ד רוני פאלוך, שניים המקפידים לטוס לאומן מידי ראש השנה, בפאנל סוער באולפן 'כיכר השבת' בצל הגבלות משרד הבריאות על הטיסות. הפאנל המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

ישי כהן: יש הבדל בין נבחרת ישראל להבדיל שתשים עשרים שלושים איש כולל אנשי צוות לבין אפשרות שיטוסו פה אלפים ועשרות אלפים!

רוני פאלוך: אתה לא יכול למנוע ממני לנסוע רק בגלל שיש עוד אנשים שרוצים, לי יש זכויות אזרח אני רוצה לעלות למטוס זה שעוד תשע עשרה אלף איש רוצים לנסוע זה לא מפחית מהזכות שלי.

מני גירא שוורץ: אני מוכן לפרק שלב אחרי שלב את העניין הזה של מסוכן ולא מסוכן, נמל התעופה בן גוריון הוא מקום מספיק גדול, הטסים מתפרסים על פני כמה יממות שם זה אפס סיכון. העובדה היא שמי שרוצה לטוס יכול לטוס לבריטניה, לטורקיה, לניו יורק, השמיים לא באמת סגורים.

"במטוסים ומדובר כבר על אלפי טיסות ברחבי העולם כמעט אפס הדבקות, באוקראינה אתה עובר בדיקה, מהבדיקה הזאת אתה נכנס לבידוד של יומיים ומחכה לתוצאת הבדיקה, כשמדברים על אומן זה כמו בלפור לצורך העניין, זה מקום פתוח, מלבד הציון, בציון אתה צודק ויהיה משטר ברזל כמו בכותל. השאלה היא אחת, אטימות או רצון לשמוע ולפתור".

ישי כהן: אתה חושב שיש אטימות במשרד הבריאות בנושא הזה?

מני גירא שוורץ: "לא ספציפית על אומן, והאטימות היא לא דווקא כלפי הציבור החרדי היא גם כלפי התרבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר