הסגיר עצמו

אותר הנהג שפגע בפעוט בשכונה החרדית

תושב שכונת בית ישראל הגיע הלילה לתחנת המשטרה והודיע כי הוא זה שככל הנראה פגע בפעוט בשכונה שפונה מהזירה במצב קשה • החשוד נחקר ושוחרר למעצר בית (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעות לאחר שפעוט נמצא ברחוב יוחנן מזרחי שבשכונת 'בית ישראל' בירושלים כשהוא סובל מחבלות קשות, הלילה (חמישי) הסגיר עצמו החשוד בדריסה.

תושב השכונה, כבן 32, דיווח במהלך הלילה למשטרה כי ככל הנראה הוא זה שפגע בפעוט. החשוד עוכב לחקירה ורכבו נתפס לצורך איסוף ממצאים. עם סיום חקירתו, שוחרר החשוד בתנאי מעצר בית.

כזכור, פעוט חרדי כבן שנה וחצי נפצע אמש מתאונת דרכים ברחוב יוחנן מזרחי, בשכונת בית ישראל בירושלים. כוננים, חובשים ופראמדיקים שמיהרו להגיע למקום, מצאו את הילד שוכב על המדרכה. הם העניקו לו תחילה טיפול רפואי ראשוני בזירה ובהמשך הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה.

שמעון קרישבסקי חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לילד הולך הרגל שיצא מחצר ביתו ונפצע בינוני עד קשה כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו".

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה תינוק כבן שנה וחצי כשהוא בהכרה מעורפלת, עם חבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וקיבועים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת מרדכי דוד בן בריינא בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר