מול המצלמות

נשיא אקוודור לשעבר נעצר; החשד: מעורבות ברצח שי דהן

עבדאללה בוקראם, החשוד כי יחד עם בנו סחר בתרופות הקורונה המזויפות עם העבריין הישראלי שנרצח בכלא, נעצר הלילה על ידי כוחות המשטרה המקומיים שתיעדו הכל (בעולם)

(צילום: המשטרה המקומית)

נשיא אקוודור לשעבר, עבדאללה בוקראם נעצר אמש (רביעי) בחשד למעורבות ברצח הישראלי שי דהן, שנרצח במוצאי השבת בבית הכלא באקוודור.

בוקראם נעצר על ידי יחידה מיוחדת של משטרת אקוודור, שפרצה לביתו בבירה קיטו, ותיעדו את כל הליך המעצר. מוקדם יותר השבוע, האשים הנשיא לשעבר את המשטרה ברצח.

אורן שיינמן, הישראלי שהיה בתא יחד עם שי דהן בכלא - ונפצע במהלך הרצח, העיד אתמול מתוך המתקן האזרחי בו הוא הוצב עם שמירה כבדה.

בין היתר שחזר את הרצח: "ישנו בתא, זה היה בשעות הבוקר. פתאום שמעתי עשרות אנשים נכנסים אלינו לתא והרגשתי ששמים לי דברים על הפנים. הם התחילו לחנוק אותי ואיבדתי את ההכרה".

"כשהתעוררתי הראש שלי היה מלא דם, הכו אותי בבעיטות ואגרופים. הסתכלתי הצידה וראיתי את שי שוכב על הרצפה בלי הכרה עם חפץ גדול על הפנים שלו. ניסיתי להעיר אותו, להזיז אותו, אבל ללא הצלחה. הוא כבר היה מת".

לפי הדיווח של שמעון איפרגם באתר מאקו, שיינמן סיפר, "הרמתי קצת את הראש והצלחתי לראות איש שעומד בכניסה לתא על מדים. הוא היה שומר, זיהיתי אותו לפי המכנסיים שלו. כשהגענו לבית החולים הוא נכנס אליי לחדר ואמר לי להביא לו את הטלפונים הסלולריים שלי ושל שי, ממש דרש ממני לגלות לו איפה החבאנו אותם. הוא המשיך להטריד אותי פיזית בזמן שטיפלו בי בבית החולים בכלא, וכשעזבנו אמרתי לו: 'אני לא מפחד ממך! אני לא מפחד ממשפחת בוקראם!'".

לפי החשד, שני הישראלים מכרו לבן הנשיא מאות בדיקות קורונה מזויפות ואלפי מסכות תמורת מאות אלפי דולרים - והוא מכר את הציוד לבתי החולים בתמורה למחיר כפול ומשולש.

השניים קיבלו הצעה להיות עדי מדינה, בתמורה להקלה בעונשם. הובטח להם כי יועברו לכלא בטוח יותר, וירצו עונש מאסר של עד 20 חודשים.

ישראלי שהיה מעורב בפרטים צוטט באתר מאקו אומר: "סידרנו לשי ואורן עסקה מהחלומות תוך הבטחה ששי לא יוסגר לפנמה בתום ריצוי העונש, והכי חשוב שהוא ישהה בכלא המאובטח במדינה מבלי שיפגעו בו ולא יהיה חשוף לסחיטות ופגיעה מצד ראשי המאפיות בכלא. משום מה, שי סירב בתוקף לעסקה ושילם בחייו".

הוא הוסיף, "שי חשב שהוא ישתחרר מהר מאוד ולא הבין שהוא נמצא באחד מבתי הכלא המסוכנים ביותר בדרום אמריקה. הטעות הכי גדולה שלו היא שהוא לא שמר על פרופיל וסבל מביטחון מופרז".

רק בשלב מאוחר יותר, כאשר הבין כי משפחת הנשיא לשעבר רוקמת נגדו מזימה, הסכים להעיד - אך כאמור, הוא נרצח באכזריות בתוך הכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר