"אין חלקנו עמהם"

אחותו של האדמו"ר ז"ל נגד הפריצה לאמבולנס "ביזו את המת"

לאחר המהומה שפרצה בהגעת מיטת הרבי משומרי אמונים למא"ש, במסגרתה, אף הוצאה המיטה בכוח מהאמבולנס, אחות הרבי יצאה במכתב ומבקרת בחריפות את המעשה (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
העימות סביב המיטה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחות האדמו"ר משומרי אמונים, הרבנית ברכה ראטה, יוצאת הבוקר (שישי), במכתב מחאה חריף נגד אותם אלה שניסו להוציא בכוח את המיטה של האדמו"ר מהאמבולנס, כפי שפורסם אתמול ב'כיכר השבת.

בפתח מכתבה כותבת הרבנית ראטה: "בשם משפחת אחי המנוח, האדמו"ר רבי רפאל אהרן זצ"ל משומרי אמונים בני ברק, הננו להתנצל בפני קהל האלפים שביקשו לחלוק את כבודו האחרון ונקלעו בעל כרחם לתוך מהומה והתפרעות של קבוצת שוטליים קיצונית משכונת מאה שערים, אשר חיללו שם שמים ברבים וביזו את כבוד המת".

בהלווית האדמו"ר: האמבולנס במאה שערים

עוד היא כותבת, כי "חסידות שומרי אמונים נאמנה באורחותיה לדרכו של האבא האדמו"ר בעל ה'חוקי חיים' זצוק"ל, אשר חרט על דגל הקהילה את ערכי 'דרך ארץ קדמה לתורה' ו'כבוד הברייות', וכי אלימות מילולית ופיזית איננה הדרך בשום פנים ואופן".

לסיום כותבת הגב' ראטה כי "אכן חלקו הראשון של מסע ההלוויה בעיר בני ברק התקיים ברוח זו, מתוך ציות מלא להוראות משרד הבריאות ומשטרת ישראל, וכהמלצת הרבנים ופוסקי ההלכה, אך לצערנו בחלקו השני של ההלוויה בשכונת מאה שערים קבוצת פוחזים קיצונית ופורעת חוק וסדר, הטילה את אימתה על כל הקהל, וכי יובהר בזאת כי אין חלקנו עמהם!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר