לקראת ההסכם

באופן רשמי: ראש המוסד נחת באבו דאבי

לקראת ההסכם המתגבש בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות, יצא היום מטוס מנהלים מתל אביב ונחת באבו דאבי, כשעל המטוס נמצא ראש המוסד הישראלי, יוסי כהן (העולם הערבי)

ראש המוסד, יוסי כהן (צילום: Miriam Alster/Flash90)

לקראת חתימת ההסכם ההיסטורי לנירמול היחסים ביו ישראל לאיחוד האמירויות. היום (שני), נחת באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, יוסי כהן, ראש המוסד הישראלי.

על פי דיווח ב-YNET, יוסי כהן הגיע היום במטוס מנהלים שעשה את דרכו מישראל. במסגרת המגעים בין ישראל לאיחוד האמירויות ולקראת החתימה המסתמנת בחודשים הקרובים בין המדינות.

יצוין, כי ראש המוסד יוסי כהן, שוחח על פי דיווחים זרים, מספר פעמים עם קולגות באיחוד האמירויות וכן דיבר איתם על המענקים לרצועת עזה.

מוקדם יותר היום, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שלח אגרת מדינית ליורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד אל-נהיאן, אחרי חתימת ההסכם בין המדינות.

"בימים הרי גורל אלו מנהיגות נבחנת באומץ שלה וביכולתה להיות פורצת דרך ומרחיקת ראות. ההסכם המתגבש בין מדינותינו בתיווכו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, והממשל האמריקאי, אשר ייחתם בקרוב, אינשאללה, בהובלתך ובהנהגתך ובתאום מלא והדדי עם ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, הוא אבן דרך אסטרטגית לקראת תהליכים חדשים באזורינו".

ריבלין הוסיף, "אני מלא תקווה שצעד זה יסייע לבניין וחיזוק האמון בינינו לבין עמי האזור, אמון שיקדם את ההבנה בין כולנו. אמון כזה, כפי שהוכחת במעשה הנעלה והאמיץ, יצעיד את אזורנו קדימה ויביא לרווחה כלכלית ויספק שגשוג ויציבות לתושבי המזרח התיכון כולו".

"אין לי ספק כי הדורות הבאים יעריכו את האופן שבו אתם, ההנהגות האמיצות והנבונות, התנעתם מחדש את השיח על שלום, אמון, דיאלוג בין עמים ודתות, שיתוף פעולה ועתיד מבטיח".

הנשיא המשיך, "אני מקווה שצעד זה ישמש כמגדלור ויפרוץ את הדרך למדינות נוספות גם כן".

לסיום כתב, "בשמי ובשם העם בישראל אני מנצל את ההזדמנות להפנות לכבודו הזמנה לביקור בישראל ובירושלים ולהיות אורחנו המכובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר