ישלם מכיסו

שר הביטחון גנץ שוחרר מבית החולים ועבר לבית מלון

ניתוח הגב המורכב שעבר ראש הממשלה החליפי בני גנץ עבר בהצלחה, אך בשל המגבלות הפיזיות שהוא עדיין נתון בהן, ישהה השר בזמן הקרוב בבית המלון - ויממן זאת בעצמו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנץ עם רופאיו (ללא קרדיט)

עם השלמת הליך ההתאוששות מהניתוח שעבר בגבו, שוחרר הבוקר (שלישי)ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ מבית החולים שיבא שבתל השומר.

טרם עזיבתו הודה גנץ לצוות בית החולים - הרופאים, האחיות וכל עובדי המחלקה האורתופדית על הטיפול המסור והמקצועי במשך הימים האחרונים.

בימים הקרובים ישהה גנץ במלון כפר המכביה, בו יותקנו כל האמצעים הדרושים להמשך תפקודו, זאת בשל מבנה הבית שלו בראש העין, המחייב עלייה וירידה תכופה במדרגות - פעולה הקשה עבורו בשלב זה.

על השהות במלון ישלם שר הביטחון מכיסו הפרטי, ובעוד מספר שעות תכונס על ידו במקום מסיבת עיתונאים שהוגדרה כמיוחדת.

כזכור, בשבוע שעבר גנץ עבר ניתוח בגבו בעקבות פגיעה שנגררה משירותו הצבאי ושבחודשים האחרונים חלה בה החמרה. מנהל היחידה לניתוחי גב במערך האורתופדי, ד"ר אלון פרידנלנדר, הסביר לאחר מכן: "מדובר בניתוח לקיבוע של חוליות הגב ושחרור של שורשי העצבים בעקבות פגיעה רבת שנים. הניתוח עבר בהצלחה וכמתוכנן".

מנהל המערך האורתופדי בשיבא, ד"ר משה לוינקוף, התייחס ראשון למצבו של גנץ ואמר: "השר הגיע לבית החולים להתייעצות בנוגע לפגיעת גב חמורה ממנו הוא סובל שנים רבות, שנגרמה במהלך שירותו הצבאי והוחמרה לאחרונה. אני מכיר את גנץ עוד משירותנו הצבאי בצנחנים ועוקב אחרי הפגיעה בגב ממנה הוא סובל שנים רבות. לאור ההחמרה הוחלט על ידי צוות רב תחומי לבצע ניתוח".

יצוין, כי הניתוח בוצע בהרדמה מלאה ונמשך כמה שעות, ובמהלכו מילא את מקומו כשר הביטחון, על פי החלטתו, השר במשרד מיכאל ביטון. החלטה זו עוררה תמיהה, משום שרבים חשבו כי מילוי המקום יוטל על שר החוץ גבי אשכנזי, הממוקם כמספר שתיים במפלגתו של גנץ, 'כחול לבן'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר