ניצל בנס

פעוט חולץ מחוץ לחלון בקומה 5; "כמעט צנח מטה"

אירוע שיכל להיגמר באסון גדול: המתנדבים שהוזועקו לביתה של משפחה חרדית, גילו במקום פעוט שכל גופו מחוץ לחלון שבקומה החמישית, ונדמה היה שהוא כמעט צונח מטה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רגעי הבכי, הכאב והשחרור (צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ-קול חי. תמונות: דוברות 'צוות הצלה')

נס בירושלים: פעוט חולץ היום (רביעי) בביתו שבירושלים, מסורגי החלון שבקומה החמישית, בהם נלכד גופו.

מתנדבי מד"א 'צוות הצלה' הוזעקו לשכונת רוממה בירושלים, בעקבות דיווח על פעוט כבן שנה שנמצא לכוד בסורגים. וכך מתאר מוטי רייכמאן, המתנדב שטיפל באירוע: "כשהגעתי למקום, נמצא פעוט כשהוא לכוד בסורגים שבביתו שבקומה 5".

"כל גופו של הפעוט היה מחוץ לסורגים, וכמעט שצנח מטה. צוותי כב"ה פעלו בזהירות הנדרשת לחילוצו, כשבכל רגעי הדרמה - שנדמו כנצח - היינו ערוכים למנוע את פציעתו".

איש 'צוות הצלה' הוסיף, כי "לאחר זמן קצר, ואודות למיומנות הצוותים, הפעוט חולץ ללא פגע, נבדק רפואית והועבר לזרועות אמו - שהודתה נרגשות לכלל הצוותים באירוע".

רס"ר אסף צור, מפקד הצוות שחילץ את התינוק, הוסיף: "דווח לנו על ילד קטן הלכוד בסורגי מתכת כשגופו תלוי ושמוט אל מחוץ למרפסת. הגענו תוך 2 דקות למקום, וראינו את הילד כשהוא תלוי בין שמים לארץ, ולמזלו רק העובדה שראשו נלכד בין הסורגים, מנעה את נפילתו מהקומה החמישית".

"ביצענו מיד חילוץ זהיר ומאובטח של התינוק הקטן מתוך הסורגים באמצעות כלי ייעודי לכך, ולאחר שהוצאנו אותו, העברנו את הילד בזהירות אל אנשי הרפואה במקום".

בארגון המתנדבים הרפואי שבים ומזכירים להורים: לעשות הכל כדי למנוע תאונות בית, להקפיד על תקינות הסורגים בבית ובכך לשמור על חיי הילדים היקרים מכל.

גם בענף ההסברה של כבאות והצלה לישראל מזכירים לציבור: יש להקפיד ולהתקין סורגים בטוחים ותקניים, כאלו שילדים קטנים לא יכולים להכניס את ראשם וגופם אליהם. בכל מקרה של חילוץ, שריפה או סיוע חירום, התקשרו לטלפון 102 ולוחמי האש יגיעו אליכם במהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר