"גיהנום, מפלצות"

מכת מדינה: חשד להתעללות בגן ילדים בחיפה

עוד גן ילדים מצטרף לרשימה המבעיתה, והפעם בחיפה: המשטרה חוקרת את הגננת , בעקבות תלונות של הורים על התעללות ואלימות מצידה נגד ילדיהם הקטנים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חקירה ראשונית נפתחה היום (רביעי) אודות התנהלות חריגה בגן ילדים בחיפה, לאחר שהתעורר חשד אצל הורים כי גננת בפעוטון בעיר מתעללת בפעוטות בני השנתיים שתחת אחריותה.

"בהתאם לבחינת הממצאים והעדויות, תזומן הגננת לחקירה - במידה והדבר יידרש", נמסר מדוברות משטרת ישראל.

במקביל, התקיים היום דיון בבית משפט השלום בתל אביב בהארכת מעצרן של שש עובדות הגן בחולון החשודות בהתעללות. "ישנם יותר מ-50 סרטונים המתעדים את ההתנהלות בגן, ובשלב זה כשאנחנו בתחילת החקירה, אנחנו רואים ככל הנראה רק טפח ממה שהתחולל בגן", אמר במקום נציג המשטרה.

לדבריו, יש להאריך את מעצרן בתשעה ימים. "כל החשודות נחקרו ומסרו גרסה, גם נגבו עדויות רבות של הורים לפעוטות, אבל עדיין ישנן פעולות חקירה רבות הנדרשות לביצוע, שחלקן ניתנות לשיבוש. מדובר בתיק גדול ומורכב", הסביר.

השופט עלא מסארווה ציין, כי "העדויות מדברות על התנהגות אלימה גם פיזית וגם מילולית. לא כל דבר צריך להיות מתועד; ההורים פנו בצורה מסודרת וקיבלו את הסרטונים מהגן בהסכמה".

סייעת בגן מתארת התעללות מצד חברותיה. ארכיון (F481320)

בתוך כך, מוקדם יותר היום נמצאו כתובות נאצה בגן המדובר. "תישרפו בגיהנום, מפלצות", היתה אחת העדינות שבהן. לתוך הגן החולוני אף נזרקו ביצים, והמשטרה פתחה בחקירה.

מקרה זה מצטרף להתעללות הקשה והמתמשכת שאירעה בגן הילדים ברמלה, שכללה סטירות, דחיפות, זריקת חפצים לעבר הפעוטות, בעיטות, כיסוי פניהם של הפעוטות בבדים וחיתולים, משיכת הפעוטות, הטחות למזרן, האכלת הפעוטות בחטיפים שפוזרו על הרצפה, טלטול תינוקות בזמן האכלתם, הושבה בכוח, קשירתם בבד לכיסא וניעור הפעוטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר