סמוך לבית שמש

פלטת בטון נפלה על ראשי העובדים; שניים נפצעו

שני בני אדם נפצעו כתוצאה מנפילת פלטת בטון בפארק צרעה הסמוך לבית שמש. אחד מהם חולץ כשהוא ללא הכרה, גם עמיתו הובהל לבית החולים במצב קשה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט באב תש"פ | 19.08.20
זירת האירוע (צילום: דוברות כב"ה)

שני פצועים קשה בעקבות נפילת קורות כבדים ממנוף, היישר על ראשיהם, במבנה שבפארק התעשיות 'צרעה' הסמוך לבית שמש.

יחיאל רוזנברג, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "לדברי העובדים במקום, מדובר בקורות ברזל ובלוקים שנפלו ממנוף על שני פועלים באתר בניה. בסיוע צוות האמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע לשני הפועלים שנפצעו קשה ובינוני. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי הכיבוי".

מתנדבי' צוות הצלה', אברהם רוזנפלד וירמי ברזון, סיפרו: "בהגיענו נמצא כבן 30 שחולץ מתחת להריסות והוא סובל מחבלת ראש וגפיים, כמו כן נמצא נפגע כבן 30 שהיה לכוד ונזקק לחילוץ של צוותי כב"ה".

"יחד עם צוותי מד"א, הענקנו סיוע רפואי לנפגעים, והם מפונים בשעה זו באמבולנסים של מד"א להמשך טיפול רפואי בביה"ח, כשהנפגע שהיה לכוד - סובל מחבלות בפלג גופו העליון ומצבו קשה, ונפגע נוסף במצב בינוני".

(צילום: דוברות כב"ה)

פאראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, אלעד פינץ, הוסיף: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאתר בנייה, סיפרו לנו שפלטת בטון כנראה נפלה ממנוף ופגעה בפועלים ואכן ראינו גבר כבן 40 לכוד מתחת לפלטה".

"בסיוע כבאים הוא חולץ כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הפועל השני, גבר כבן 30, נחבל מבלי שנלכד, בגפיים. הוא היה בהכרה מעורפלת. הענקנו לשני הפצועים טיפול רפואי ראשוני בשטח, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים הדסה, כשמצבו של אחד קשה, מחוסר הכרה ומונשם, והשני במצב בינוני ויציב".

בדוברות כבאות והצלה, תחנה אזורית בית שמש, עדכנו כי "לאחר פעולות מהירות של לוחמי האש, חולץ הלכוד והועבר להמשך טיפול רפואי במקום, כשמצבו מוגדר בינוני. סך הכל באירוע שני נפגעים".

מהמשטרה נמסר, כי מהמקום חולצו שני בני אדם באורח בינוני וקשה, שמקבלים טיפול על ידי גורמי הרפואה, וכי "משטרת ישראל פתחה בחקירה ועיכבה את מנהל העבודה במקום".

מבית החולים הדסה עין כרם הגיע בהמשך העדכון על החמרה במצב אחד הפועלים: "אל יחידת הטראומה פונו על ידי מד״א שני עובדים מפארק צרעה, לאחר שנפגעו ממטען כבד שנפל עליהם: בן 40 במצב קשה, מונשם ומורדם עם פגיעות רב מערכתיות רבות, ובן 30 במצב קשה, בהכרה, סובל ממספר פגיעות בגופו".

(צילום: דוברות כב"ה)
(צילום: דוברות כב"ה)
(צילום: דוברות כב"ה)
(צילום: דוברות כב"ה)
(צילום: דוברות כב"ה)
(צילום: דוברות 'צוות הצלה')
(צילום: דוברות 'צוות הצלה')
(צילום: דוברות 'צוות הצלה')
(צילום: דוברות 'צוות הצלה')
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר