"הצוות התרשל"

הוריה של פעוטה שנכוותה במשפחתון תובעים יותר ממיליון שקל

משפחה חרדית תובעת פיצוי כספי הנהלת המשפחתון בו היתה בתם הפעוטה, בגלל כוויות קשות שנגרמו לה במקום ממים חמים שנשפכו מקערה על פניה ועל גופה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ילדה חרדית בת חמש, שנכוותה קשות בהיותה בת שנה וחצי, תובעת באמצעות הוריה יותר ממיליון שקל מהמשפחתון בבית שמש בו זה אירע לה.

מהתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון ע"י עורכי הדין גיל וניצן הראל, עולה כי לפני ארבע שנים נשפכה קערת מים חמים על פניה ועל גופה של הפעוטה, בהיותה במשפחתון.

לאחר מכן הובהלה התינוקת לבית החולים הדסה כאשר היא סובלת מכוויות קשות בדרגה ב' בצוואר, בחזה, בזרוע שמאל ובגב. היא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ילדים, עם כוויות גם בפנים, והועברה המשך למחלקת כירורגית-ילדים.

מומחה לכירורגיה אורתופדית מטעם התביעה, שבדק אותה לאחרונה, קבע בחוות דעתו כי הילדה, שכיום בת חמש, סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים בגין כאב בכתף שמאל וצלקות מכוערות בכתף ובזרוע שמאל.

כמו כן, מאז התאונה היא סובלת מחרדות ופחדים, הפרעות התנהגותיות, פרכוסים, כאבי ראש ומגבלה בכתף שמאל וזרוע שמאל, וכאמור גם מצלקות בגופה.

עוד קבע המומחה, כי "כאבים ומגבלות אלו מפריעים לה בתפקודה היומיומי ומונעים ממנה לעסוק בפעילויות ולבצע פעולות בסיסיות כפי שעשתה לפני לתאונה".

עו"ד גיל הראל (ללא קרדיט)

באי כוחה, עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טוענים בתביעה כי "אנשי הצוות בגן התרשלו, בכך שלא דאגו לביטחונם של הפעוטות במשפחתון, וכי אילו היתה מוצבת השגחה במקום, הנזק יכול היה להימנע".

לדבריהם, אנשי הצוות לא הקפידו להרחיק את התינוקות ממפגעים, מסכנות ומסיכונים, ונהגו בפזיזות ובחוסר אכפתיות לגבי בריאותם ושלמות גופם של התינוקות. גם נגד בעלי הרשת נטען, כי התרשלו בבחירת המנהלים ואנשי הצוות של המשפחתון.

בתביעה לבית המשפט מבקשים ההורים בשם בתם, לפסוק פיצוי עבור אובדן שכר ההורים, זכויות פנסיוניות וסוציאליות, עזרת צד ג', טיפולים ועזרים רפואיות, נסיעות, כאב, סבל וקשיי ניידות.

מנגד, חברת הביטוח איילון מבקשת בכתב ההגנה לדחות את התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי הילה כבר קיבלה פיצוי בסך כ-37 אלף שקל, במסגרת פוליסת תאונות אישיות תלמידים, לפי תשע אחוז נכות רפואית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר