פרסום ראשון

ישיבת חברון הודיעה לבחורים: "מי שייצא מהחדר יסולק מהישיבה"

לאחר שתלמידים בודדים בישיבת חברון נצפו מסתובבים מחוץ לחדרים בפנימייה, אליהם נכנסו לבידוד כחלק מה'קפסולות', פרסמה הנהלת הישיבה אזהרה לקראת סילוקם ואיום בחילוט צ'ק הפיקדון שהפקידו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: ישיבת חברון שביצעה אתמול קרוב לאלף בדיקות קורונה לתלמידי הישיבה, כחלק מפתיחת 'זמן אלול' הייחודית לתקופה מורכבת זו, צפויה לסלק לביתם בחורים שלא נשמעו לכללים הנוקשים והמתחייבים.

כזכור, עד לתוצאות בדיקות הקורונה, על הבחורים לשהות בחדרם שבפנימייה, ללא יציאה כלל, מחשש להידבק ולהדביק במידה ואכן הווירוס בגופם או שחבריהם נושאים אותו. רק לאחר קבלת תוצאה שלילית, יתפזרו הבחורים ב'קפסולות' השונות.

אלא שבשעה האחרונה (רביעי), בעקבות הפרת ההוראות על ידי כמה תלמידים, הורו ראשי הישיבה כי בחורים שלא מסתגרים בחדרים עד לתוצאות הבדיקות, מסכנים את קיום הישיבה והכנסת בני הישיבה לקפסולות, ויישלחו לבתיהם.

התלמידים מגיעים לישיבה, אתמול (צילום: צבי הרשקוביץ)

מטעם הנהלת הישיבה נמסר, כי בחורים שנצפו מסתובבים בפרוזדורים של הישיבה, יעזבו את המקום ואף יחולט צ'ק הפיקדון שהפקידו עם הגעתם. "לא יתקבלו שום תירוצים", נאמר לבחורים.

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע, כי מוקדם יותר היום נוצרה בהלה בישיבה, לאחר שאחד הבחורים טען כי התגלה חיובי לקורונה בבדיקה. אך לאחר זמן מה התברר כי בקופת החולים אמרו לבחור כי התגלה חיובי למשטח גרון שביצע, ולא לקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר