הנהג החרדי ל'כיכר':

"פחדתי על החיים שלי"; ניסיון לינץ' בירושלים

אירוע חמור בירושלים: מרדף של שני נוסעים אחרי צעיר חרדי ש"הרגיז" אותם בכביש, הסתיים בניסיון לינץ' ובפגיעה ברכב באמצעות פטיש. שני הפוגעים נעצרו, והם כעת בחקירה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הבוקר יצא תושב חרדי מקרית יערים בכביש 1 לכיוון ירושלים ולאחר שרכב ובו שניים שסבר כי החרדי נסע לאט מידי וסימן להם בידו תנועת ביטול, הם החלו לערוך אחריו מרדף במהלכו ביקשו להוריד הצעיר מהכביש.

"הם צפרו לכיווני, ולא הבנתי מה הם רוצים אז סימנתי ביד "מה העניין", וראיתי שהם ממש מתעצבנים עליי וכל הדרך עד ירושלים הם ניסו לעקוף אותי ולחסום אותי בכביש. הצלחתי להימלט מהם עד ירושלים ואז ראיתי שהם מכסים את פניהם וממשיכים לעקוב אחריי", מספר הצעיר החרדי ל'כיכר השבת'.

הצעיר הזעיק המשטרה תוך שהוא ממשיך בהימלטות בתוך ירושלים, ולאחר עשרים דקות של מרדף ברחובות ירושלים כאשר הרודפים מנסים לחסום אותו, "הייתי בפאניקה ובפחדים, כשאני צורח למשטרה בטלפון. זה היה מפחיד ממש. פחדתי על החיים שלי פשוטו כמשמעו", מספר הנהג.

לאחר כ-25 דקות של מרדף הוא הגיע לרחוב צר באזור שכונת גאולה ורכב לפניו עיכב אותו ואו אז יצאו שני הרודפים, רעולי פנים ועם פטיש פריצה והחלו להכות על הרכב, על החלון בפראות.

בנס הוא הצליח להימלט מהמקום כשהרכב שלפניו זז, כשמוקד המשטרה איתו כל הזמן על הקו ועד לדרמה. בשלב מסוים המשטרה הגיעה ועצרה את את שני התוקפים יושבי הרכב, שכרגע בחקירה.

עו"ד של הצעיר, איתמר בן גביר אומר, כי מדובר באירוע חמור ביותר שיכול היה להסתיים ברצח. מקווה שהדין ימוצה עם שניהם ונפעל לשם כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר