המשטרה תחקור

חשד: חרדים הציגו בנתב"ג בדיקות מזויפות

בשדה התעופה הישראלי הבחינו כי עשרות טפסים שקיבלו, כביכול מציגיהם קיבלו תשובה שלילית לבדיקת הקורונה, מקורה במרפאה הממוקמת בשכונה חרדית בירושלים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

עובדי ביקורת הגבולות בנתב"ג הבחינו בימים האחרונים כי עשרות נוסעים, רבים מהם חרדים, מציגים תשובת קורונה שלילית - החתומה על ידי אותו רופא מאותה מרפאה.

איתי בלומנטל, שחשף את המקרה באתר ווינט כותב כי ככל הנראה מדובר בתעשיה חדשה של זיופי תוצאות בדיקות קורונה. לפי החשד, עשרות נוסעים כבר טסו עם תוצאות מזויפות.

ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר במרפאה באחת השכונות החרדיות של ירושלים. לא ברור אם הרופא נתן את הטפסים לכל המבקשים, או שמדובר בטופס אחד שהועתק על ידי מספר אנשים.

גורם בנמל התעופה אמר ל-ynet כי "על כמה מהטפסים היו דברים שנראו לנו קצת מוזרים, כמו העובדה שעל טפסים רבים היה נוסח זהה לפיו האדם שמולנו החלים מקורונה ועבר מאז שתי בדיקות שליליות".

"היו גם מעל 20 טפסי בדיקה שעל כולם הופיע שם של אותו רופא ובאחרים הופיע שם של אותו מרכז רפואי מירושלים. יחד עם משרד הבריאות נעביר את כל הטפסים למשטרה שתבדוק אותם", הוסיף הגורם שצוטט על ידי איתי בלומנטל.

במרפאה מנגד, טענו בתגובה לאתר וויינט כי "הבדיקות שלנו תקינות ומוכרות על ידי משרד הבריאות, לא היו אצלנו בעיות".

הם הוסיפו כי הם עורכים בדיקות קורונה פרטיות תמורת תשלום של 1,200 ש"ח, וכי את הבדיקה עורכים בבית החולים הדסה עין כרם והתוצאה מתקבלת תוך 24 שעות.

האם מדובר בתעשיית זיופים או במרפאה פרטית הפועלת לזרז תוצאות תמורת תשלום? בעקבות החשד, יעבירו כאמור את הטפסים לידי המשטרה, שצפויה ככל הנראה לפתוח בחקירת המקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר