מתקפה חריפה

פינדרוס תקף את 'ישראל ביתנו': "שקרנים"

הניסיון החרדי להחזיר לישיבות את התקציב החסר, והתנכלות חברי הכנסת של איווט ליברמן, גררה מתקפה מצד הח"כ הליטאי שהזהיר: "אתם תעלמו מהמפה הפוליטית" • צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת)

תקציב הישיבות ע"ס 400 מיליון שקל, אותו מבקשים החרדים להחזיר לישיבות שסבלו ממחסור מהתקציב בשל משבר התקציב שנוצר מהקורונה, מעורר סערה.

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס יצא למתקפה חריפה במליאת הכנסת נגד חברי ישראל ביתנו בעקבות התנכלותם לתקציב הישיבות וכינה אותם "צבועים, שקרנים ורמאים".

את דבריו במליאת הכנסת פתח פינדרוס: "כואב לי נורא שחברי הכנסת של ישראל ביתנו לא פה. אני רוצה להתייחס שמופע שהיה כאן קודם, של עודד פורר וחברים נוספים, ובשבוע שעבר עם אותה הצגה של צביעות ושקר של ראש המפלגה שלו".

פינדרוס המשיך בנאומו ותקף את חברי מפלגתו של איווט: "יושבים כאן פעם אחר פעם בחודש האחרון שאני נמצא בכנסת, ועולים מהקואליציה והאופוזיציה, מסבירים לכולנו בצדק, מכיוון שאין תקציב מדינה פרויקטים של היל"ה נסגרים, מעונות לנשים מוכות נסגרים, פרויקטים ברווחה נסגרים, כל מיני פרויקטים יש בעיות, כי החוק אומר אחד חלקי 12 של תקציב 2019. כל מיני מילים יפות של החוק".

"מגיעים היום לוועדת הכספים וביקשנו לפתור דבר אחד אם נעשה את חוק דחיית מועד התקציב - כל הפעילויות שהיו ב-2019 יוכלו להמשיך באותה מידה ב2020".

"מגיעים אותם שקרנים וצבועים למליאה ואומרים 'הייתה דרישה אחת: תקציב הישיבות'. א. אני לא מתבייש שאנחנו דואגים לתקציב הישיבות. ב. אנחנו מבקשים את אותו הדבר שכל אזרחי ישראל סובלים מהם. יושב כאן שר במליאה, תשאלו אותו כמה דברים לא נותנים לו לעשות כי זה לא היה בבסיס של 2019. פעולות אמיתיות שצריך לעשות".

"באים את הדבר הזה לפתור והחבורה הזו באה לכאן, בדיוק כמו הסיפור השקרי של איווט ליברמן שעמד ושיקר מול כל עם ישראל שטען שהולכים להכניס לכאן בחורי ישיבות בלא בידוד".

עוד הוסיף חבר הכנסת ותקף: "צביעות ושקר פעם אחר פעם. יסכר פי דוברי שקר. יש גבול. מותר בפוליטיקה לשקר, אבל רק לשקר? לעמוד פעם אחר פעם כאן על הבמה ולשקר".

בסיום דבריו אמר: "תפסיקו עם הצביעות, תפסיקו עם השקר. זה אולי ייתן לכם מנדט שניים, אבל בסוף תעלמו מהמפה הפוליטית, כי הציבור יודע להבחין ברמאים ושקרנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר