הממשלה מתפרקת?

גנץ: "נתניהו עלול להוביל לבחירות איומות למדינת ישראל"

יו"ר 'כחול לבן', השר בני גנץ, חושש כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מוביל את ישראל לבחירות רביעיות: "ימים קריטיים; נתניהו עלול להוביל לבחירות איומות למדינת ישראל" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ ובנימין נתיהו (צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90 )

יו"ר 'כחול לבן', השר בני גנץ, כינס אמש (רביעי) את סיעתו והביע חשש כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מוביל את ישראל לבחירות רביעיות: "ימים קריטיים; נתניהו עלול להוביל לבחירות איומות למדינת ישראל".

לדברי גנץ: "לא השתנה דבר מלפני שלושה חודשים כשהקמנו ממשלת אחדות להתמודדות עם אתגרי המדינה מהקורונה הבריאותית, הכלכלית והחברתית שאנחנו מתמודדים עימה בימים אלה. דבר לא מצריך בחירות".

"בניגוד לאחרים", תקף גנץ: "אנחנו לא משחקים פוקר על חשבון אזרחי ישראל. כשהלכנו עם הליכוד להסכם הזה, הלכנו למרות מטח האזהרות שקיבלנו. הלכנו להסכם כי בתקופה קריטית, ובתוך שסע נורא, יש לנו מחויבות לאומית לעם, למדינה, לחברה, והוא זה שיבטיח את יציבותה של ישראל ואת פרנסתם של אזרחי המדינה".

השר אלי כהן: זו לא ממשלת אחדות אלא שיתוק

שר הביטחון הוסיף: בימים האחרונים קיימנו מגעים עם הליכוד מתוך מוכנות אמיתית למנוע בחירות ולמצוא את הפתרון שישרת את מדינת ישראל. אני לא באתי לפתור בעיות אישיות של אף אחד- הנכונות שלנו לפשרות תהיה רק על בסיס קיום ההסכם שנחתם והצרכים של מדינת ישראל".

בסיום דבריו הדגיש: "בימים הקרובים נמשיך לשמוע ספינים מכל הצדדים – אנחנו נמשיך לנווט ביושר ועל פי העקרונות שלנו".

כזכור, בליכוד תקפו אמש: "גבי אשכנזי התחיל את קמפיין הפריימריז לראשות כחול לבן ודוחף בכל הכוח לבחירות. כנראה שיותר מאשר להפיל את נתניהו, הוא רוצה להפיל את גנץ.

"כחול לבן צריכים להפסיק לעשות פוליטיקה ולתקוע את התקציב כדי לפתוח את שנת הלימודים בזמן - ולאפשר את המשך כהונת הממשלה שתדאג לאזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר