פרסום ראשון

הטיסות לאומן: אריה דרעי פועל להקמת ועדת שרים

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, פועל להקמת ועדת שרים שתדון בסוגיית הטיסות לאומן לקראת ראש השנה, ותגיש את המלצותיה ל"קבינט הקורונה" - בתוך שבוע (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, פועל להקמת ועדת שרים מיוחדת שתדון בסוגיית הטיסות לאומן לקראת ראש השנה, ותגיש את המלצותיה לקבינט הקרונה בתוך שבוע, כך נודע ל'כיכר השבת'.

בצל מאבקם של חסידי ברסלב נגד גורמים במל"ל ובמשרד הבריאות, הלוחצים על הממשל באוקראינה שלא יאשר כניסת ישראלים לאומן בראש השנה, בישיבת הממשלה, דרעי החל לפעול להקמת ועדת השרים שתנסה להגיע למתווה שיעמוד במגבלות משרד הבריאות אך יאפשר טיסה לאומן, בכמות מצומצמת.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי בישיבת הממשלה הקרובה השרים היו צפויים לדון בבקשת המל"ל לעצור את הטיסות לאומן בערב ראש השנה, אך דרעי פעל להורדת הנושא מסדר היום, בכדי לאפשר לוועדת שרים - אם תקום - להגיש המלצות ברורות.

סדר ישיבת הממשלה לפני ואחרי

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת', הזהיר מזכיר חסידות ברסלב בישראל, נחמן בנשעיה, כי במידה וראש הממשלה, בנימין נתניהו, יפעל מול הממשלה באוקראינה לאסור כניסת ישראלים, הרי שתומכי ברסלב לא יתמכו בו לעולם לראשות הממשלה.

נחמן בנשעיה באולפן 'כיכר השבת' (הראיון המלא, הערב ב'סוגרים שבוע')

לדבריו: "אם אוקראינה לא הייתה רוצה שנבוא, היא הייתה פשוט מודיעה שסוגרת את הוויזות לישראלים לחודש ימים. הם פונים אלינו בבקשה שישראל תפסיק עם הלחצים, זה מה שקורה כמה חודשים. המל"ל יושב איתנו ומצד שני מזהיר את האוקראינים שזה יגביר שם את התחלואה".

"יש בעיה רצינית עם הפקידות שדוחפת את האג'נדה, אין דיאלוג איתם", טוען בנשעיה.

בנשעיה מזהיר את ראש הממשלה: :אם יתברר שבשיחה של ראש הממשלה עם הנשיא האוקראיני, הוא ביקש לסגור את הציון, וזה מה ששמענו מגורמים באוקראינה. אם זה יתברר כנכון, חסיד ברסלב לא יצביע לעולם לראש הממשלה נתניהו. נגיד גם לנציגות שלנו בכנסת שאם הם רוצים את התמיכה שלנו - שלא יתמכו בנתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר