נדבקו ב'קורונה'

נפטר בשבעה על רעייתו: הרה"ח ר' יצחק נוימן ז"ל

אבל בביתר עילית עם היוודע הבשורה הקשה על פטירתו של הרה"ח רבי יצחק נוימן ז"ל, בן 74 - במהלך ה'שבעה' על רעייתו ע"ה, לאחר ששניהם נדבקו בנגיף ה'קורונה' (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל בעיר ביתר עילית עם היוודע הבשורה הקשה על פטירתו בבית החולים שערי צדק של הרה"ח רבי יצחק נוימן ז"ל, בן 74, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, פחות משבוע לאחר פטירת רעייתו ע"ה שנדבקה אף היא בנגיף.

המנוח היה מתפלל בבית המדרש ערלוי בגבעה A בעיר, והיה מוכר מאד לתושבי העיר מתוקף עבודתו בסניף רמי לוי , שם היה מסייע ועוזר לכולם בסבר פנים יפות למרות גילו המופלג.

רבי יצחק ז"ל חלה בנגיף הקורונה לפני כשבועיים וחצי, ואושפז יחד עם רעייתו הגב' איילה נוימן ע"ה בבית החולים שערי צדק בירושלים, שם החזירה את נשמתה ליוצרה במוצאי שבת, וכאמור לפני זמן קצר נפטר גם הוא, בתוך ימי השבעה על רעייתו למגינת לבם של בני המשפחה.

אחד ממכריו מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי רבי יצחק ז"ל היה אדם שפיו וליבו שווים, אדם שכולו תורה וגמילות חסדים והכול בסתר מבלי שאחרים ידעו על מעשיו.

עוד הוא מספר כי במסגרת עבודתו, היה המנוח נוהג לאחל ולברך במילים טובות את האנשים שבאו לערוך את קניותיהם ובכך מחזק את התושבים, ופעמים רבות אף היה גורם להם לחייך. "דמות מוכרת והאהובה שאיננה עוד", הוא אומר בכאב.

המנוח השאיר אחריו את בני משפחתו ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר