בשורות טובות

הלוחם שנפצע בפיגוע שוחרר מבית החולים

לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים ונטרל את המחבל הפוגע, שוחרר היום מבית החולים 'הדסה הר הצופים'. הרופא המטפל: "מצבו של הלוחם טוב" (חדשות)

השוטר בבית החולים (צילום: דוברות המשטרה)

לוחם מג"ב, סמל שני מ׳' אשר נפצע במהלך פיגוע דקירה בעיר העתיקה ביום שני האחרון ונטרל את המחבל, שוחרר היום (חמישי) מהמחלקה הכירורגית של בית החולים הדסה הר הצופים לביתו.

מבית החולים נמסר כי מ' נותח על ידי ד"ר דניאל וייס, מנהל תחום טראומה בהדסה הר הצופים, אשר מסר עם שחרורו כי מצבו של הלוחם טוב, הוא מחלים מן הפציעה ונראה כי יוכל לשוב לפעילות מלאה בתוך זמן קצר.

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי הודה לצוות הרפואי ולד"ר דניאל וייס שניתח את מ' על הטיפול המסור והמקצועי שיאפשר למ' להחלים מפציעתו ולשוב לבקשתו של מ' לפעילות מבצעית בהקדם.

בבית החולים, במהלך ביקור השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה מוטי כהן שחזר הלוחם: "עמדתי בשער, חשבתי לעצמי מה אני יעשה אם יגיע מחבל, ופתאום הוא דקר אותי".

הוא הוסיף: "יריתי לעברו מספר כדורים, ונטרלתי אותו". כזכור, פעולה מהירה זו, ממנה חוסל המחבל, היא שהצילה את חייו של השוטר, שאופי פציעתו הוגדר תחילה כבינוני.

תיעוד הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, השוטרים הגיבו במהירות, ביצעו ירי לעבר המפגע, ניטרלו וחיסלו אותו. השוטר פונה לבית החולים להמשך טיפול רפואי. אישה שהייתה בסמוך למקום, נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים.

מפקד מרחב דוד, ניצב משנה נתי גור אמר: "הגיע מפגע בסמוך לשער הבית, לאחר שדקר את אחד מלוחמי מג"ב, הוא ניסה לפגוע בשוטרים נוספים. השוטרים הצליחו להשתלט עליו ובכך נמנעה פגיעה נוספת בחפים משפע".

"בשנה האחרונה, זה קרה כבר מספר פעמים, שמפגע בודד מנסה לפגוע באמצעות סכין, אך בתושיית המפקדים, השוטרים והחיילים במקום, האירוע הסתיים בצורה מהירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר