"עלובי נפש"

ניסנקורן גורר לבחירות בגלל סגירת תיק חקירה נגדו?

בסיעת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו רומזים כי שר המשפטים גורר לבחירות בשל 'דיל' עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שסגר תיק חקירה נגדו • ניסנקורן: "עלובי נפש" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר המשפטים ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר דיווחים על תיק חקירה שנפתח בזמן שאבי ניסנקורן התמודד לתפקיד יו"ר ההסתדרות, והיועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, החליט לסגור אותו, ב'ליכוד' טוענים כי שר המשפטים ניסנקורן גורר את ישראל לבחירות בשל 'דיל' עם היועץ המשפטי לממשלה, ודורשים תשובות.

"האם אבי ניסנקורן גורר את המדינה לבחירות בגלל עסקה סודית עם מנדלבליט שסגר את התיק נגדו?", נכתב בהודעת 'הליכוד'.

לדבריהם: "ניסנקורן מפר את ההסכם הקואליציוני ומסרב להקים ועדה למינוי בכירים בשירות המדינה, לרבות מינויים במשרד המשפטים.

"עכשיו מתברר שמנדלבליט סגר תיק פלילי נגד ניסנקורן, וניסנקורן לאחר מכן הדיח את מ״מ פרקליט המדינה דן אלדד שהחל לחקור נושאים משפטיים הקשורים למנדלבליט - ומינה במקומו את מנדלבליט שהפסיק את החקירה נגד עצמו".

בליכוד דרשו תשובות לשאולות: "מתי החליט מנדלבליט לסגור את התיק נגד ניסנקורן? מדוע הסתירו מנדלבליט וניסנקורן את קיום התיק וסגירתו בפני הציבור, כשמדובר בתפקיד כל כך רגיש כשר המשפטים? מדוע ניסנקורן לא נתן גילוי נאות לגבי קיום התיק וסגירתו לפני מינויו לשר המשפטים ולפני שהחליט למנות את מנדלבליט כמ״מ פרקליט המדינה".

"האם יש פה סגירת תיק תמורת מינוי ומינוי תמורת סגירת תיק? מנדלבליט וניסנקורן חייבים תשובות לציבור - ומייד", נמסר.

בתגובה תקף השר ניסנקורן: "לכל מי שמנסה להפיץ שקרים מופרכים ולהמציא פרשה, לא תרתיעו אותי לרגע מהגנה על שלטון החוק. עלובי נפש, המתקפות שלכם רק מחזקות אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר