סערת הטיסות לאומן

לעיני השרים: נתניהו לא גיבה את רוני גמזו

במהלך דיון עם השרים החרדים, פרויקטור הקורונה, רוני גמזו, העריך כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגבה אותו בסוגיית אומן - אך נתניהו נמנע מכך ואף הקשה על הפרויקטור (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
טסים לאומן (צילום: Avi Dishi/Flash90)

פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, הגיע אמש (ראשון) לישיבת עם השרים החרדים בלשכת ראש הממשלה וציפה כי בנימין נתניהו יגבה אותו במאבקו נגד הטיסות לאומן, אך לדברי נוכחים בפגישה המצב היה הפוך.

במהלך הפגישה תקפו השרים החרדים, יעקב ליצמן ואריה דרעי, את המכתב ששיגר לנשיא אוקראינה וההתבטאויות שלו בכלי התקשורת כשהגדיר את הנסיעה לרבי נחמן כ"מסיבה".

נתניהו הקשה במהלך הדיון על גמזו ושאל: "אני לא מצליח להבין, אמרתם שזה רחוב וחצי אבל האירועים שם מתפרסים על שטח ענק".

כשגמזו חזר על ההתבטאות "מסיבה", בהקשר של הנסיעה לאומן, דרעי התערב וגער בו: "אתה מפגין בורות בכל מה שקשור לאומן, תכיר את הנתונים ובמה מדובר".

רוני גמזו. גם אם תלגלג, אומן זו לא מסיבה // ישי כהן

במהלך הפגישה, ליצמן קרא לגמזו, לעיני ראש הממשלה, שיתפטר מתפקידו ויתנצל על המכתב ששיגר לנשיא אוקראינה, מכתב בו הזהיר מפני 'נסיעת מאמינים' לציון רבי נחמן בראש השנה.

כזכור, בתום פגישת גמזו עם נתניהו והשרים החרדים הוא הבהיר כי אין בכוונתו לשנות את דעתו: "יצאתי מהדיון בראשות ראש הממשלה ואין בכוונתי לשנות את עמדתי בנושא אומן. אני בטוח ששרי הממשלה יקבלו את ההחלטה הנכונה למנוע טיסות לאומן.

"התורה מחייבת את כולנו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. התקהלות של עשרות אלפי איש במתחם אחד תהפוך את ישראל למדינה אדומה יותר ותוביל לסגר שיפגע באזרחי ישראל, בעולם התורה, ובכלכלת ישראל. לבי עם חסידי ברסלב, אך למרות הרצון הגדול להגיע לציון רבי נחמן, שמירה על חיי אזרחי ישראל ובריאותם חשובה יותר מכל דבר אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר