ב'כיפת ברזל'. צפו

גנץ לחמאס: "הפיצוצים אצלכם יהיו יותר כואבים"

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום בדרום וסקר סוללת כיפת ברזל. בתום הביקור הוא שיגר מסר מאיים כלפי החמאס והבהיר להם מה צפוי אם ימשיכו בשיגור הבלונים והטילים • צפו בו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גנץ, בסיור היום (צילום וידאו: טל עוז. סטילס: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, ביקר היום בדרום וכן בסוללת כיפת ברזל. בתום הביקור הוא שיגר מסר מאיים כלפי החמאס והבהיר להם שהפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים.

בתחילת הביקור, סייר גנץ בסוללת כיפת ברזל בדרום הארץ ביחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית, תא"ל רן כוכב. כאשר במהלך הביקור הוא שוחח עם הלוחמים וקיבל סקירה על פעילות המערך.

גנץ כאמור תקף את החמאס ואמר סמוך לסוללת כיפת ברזל: "אני נמצא כאן באחד מאתרי ההגנה האווירית שפרוסים בדרום, כולם כאן עושים עבודה מצילת חיים בהגנה על יישובי הדרום".

"אנחנו לא מוכנים לקבל לא רקטה, לא בלון, ושום הפרה ביטחונית. ככל שזה יימשך – אנחנו נמשיך לפעול ונמשיך להגיב בעוצמה. ראשי חמאס צריכים לדעת: כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים".

בהמשך סייר גנץ בשכונת שמשון בעיר אשקלון ביחד עם השר לנושאים אזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, ראש העיר תומר גלאם וממלא מקום ראש העיר אשקלון איתי סהר. בסיור שוחחו הבכירים על היוזמה להתחדשות עירונית בשכונות הישנות באשקלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר