בשורה משמחת

החרדים דרשו והתפוסה בתחבורה הציבורית תעלה ל-75%

לאחר הלחץ החרדי אותו הוביל סגן שר התחבורה אורי מקלב, שרת התחבורה רגב ושר הבריאות אדלשטיין נכנעו והחליטו להעלות את תפוסת הנוסעים בתחבורה הציבורית ל-75% (בארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר הלחץ החרדי אותו הוביל סגן שר התחבורה אורי מקלב, שרת התחבורה רגב ושר הבריאות אדלשטיין סיכמו, מעלים את תפוסת הנוסעים בתחבורה הציבורית ל-75%. וזאת לאחר שהצטברו עומסים גדולים בקווי השירות וקיים חשש גדול יותר להדבקה בתחנות ההיסעים.

הציבור החרדי שנחשב למשתמש כבד בתחבורה הציבורית, סבל עד היום מהוראת קבינט הקורונה לפיה התחבורה הציבורית בלו"ז מלא אך רק בחמישים אחוזי תפוסה כך שאוטובוס מגיע לחצי מכמות הנוסעים האפשרית אינו מעלה יותר נוסעים. מה שגרם לעומסים כבדים.

מעתה, על פי הסיכום שהושג כאמור בין שרי התחבורה והבריאות, תפוסת הנוסעים יעלו תחילה לשבעים וחמישה אחוזים בין בשעות 6:00-9:30 בבוקר ו- 14:00-17:00 אחה"צ, על מנת לאפשר למערך התחבורה להמשיך ולתפקד גם מול הביקושים הצפויים עם חזרת התלמידים לבתי הספר. התפוסה תתאפשר בשעות השיא בבוקר ואחר הצהריים.

מקלב בדיון על התחבורה הציבורית (ערוץ כנסת)

ל'כיכר השבת' נודע, כי על פי דברי בכירים במשרד התחבורה, במידה והשינוי ילך כמתוכנן והציבור יקפיד על הנחיות הזהירות בנסיעה בתחבורה הציבורית, הם ישקלו אף להרחיב את הגדלת תפוסת הנוסעים לכל שעות פעילות קווי השירות.

סגן שר התחבורה אורי מקלב אומר: "דרישה זו הגיע מהמציאות בשטח בה נוסעים רבים לא יכלו להעלות לקווי השירות, תגברנו את קווי השירות באופן חסר תקדים אך גם זה לא עזר עקב מגבלות הקורונה".

כזכור, בדיון שהתקיים בוועדה לפניות הציבור בו השתתף באופן חריג אף סגן שר התחבורה אורי מקלב העלה סגן השר מקלב את הדרישה לעלות את תפוסת הנוסעים לשבעים וחמישה אחוזים, לדרישה זו אף הצטרף יו"ר הוועדה ששיגר פניה רשמית אל משרד הבריאות בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר