פרסום ראשון

מאבק בפרסומות שנשלחו למוסדות; 'מכוערות ולא צנועות'

בהנהלת החינוך העצמאי נחשפו לתופעה במסגרתה נשלחות למוסדות החינוך - "גם לאגפי הבנים" - פרסומות של אופנה ותצוגות לבוש, ומאיימים בתביעה • "אוי לאותה בושה! וכדי ביזיון וקצף..." (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פרסום ראשון: מרכז החינוך העצמאי שיגר הודעה להנהלות בתי הספר ולכל צוותי ההוראה, בפניה להצטרף למאבק שהחל לאחרונה לנהל נגד משגרי מיילים של פרסומות, בטענה ל"פגיעה ברוחניות", כשלדברים מצורף איום בתביעה משפטית.

ההודעה ששוגרה אמש (שני) במייל, בנושא זה, נפתחת כך: "נבקש במספר מילים לגולל את העניין, אודות פרסומות שמגיעות במייל לבתי הספר, והרבה מההנהלות מבקשות לעצור אותם".

"משלוחי הפרסומות מיותרים בתכלית, וגורמים גם לדחייה בנפש היהודית היפה", מתואר במכתב, "אולם מסתבר כי יש במשרדים השונים כאלו המבקשים לקבל פרסומות במייל של החינוך העצמאי; משרדי הפרסום לוקחים את הכתובות שנשלחות, ובצעד קדימה הם שולחים בעזרת 'מחולל', לכל הכתובות של החינוך העצמאי, פרסומות שחלקן צנועות וחלקן קרוב ביותר לכיעור ולדומה לו".

בחינוך העצמאי מוסיפים: "אין צורך להסביר שמגיעים לבתי הספר, כולל באגפי הבנים, פרסומות של אופנה ותצוגות לבוש - ואין כאן המקום לפרט - דברים שרוחנית הם מזעזעים, מיותרים ודחויים. ולפלא, שפעמים מופיע בכותרות הפרסומים, המילים 'דואר החינוך העצמאי', וכדי ביזיון וקצף....".

ת"ת של החינוך העצמאי. ארכיון (באדיבות המצלם)


בהמשך הדברים נכתב, כי אם הדבר יימשך תפנה הנהלת החינוך העצמאי להליך משפטי: "לידיעתכם/ן, אנו פונים בבקשות לאותם משגרי הודעות ופרסומות, שיסירו את כתובות המייל שלנו מרשימת התפוצה לפי 'חוק הספאם', לפני שאנו פותחים בנקיטת הליכים משפטיים".

"או אז, אנו עומדים בפני מצב לא נעים כלל וכלל, שהם משיבים לנו כי ברשותם פניות מבתי הספר שמבקשים את המשלוחים הללו בכתובת המייל של החינוך העצמאי. אוי לאותה בושה...!".

ולסיום: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, או בניסוח של דרישה חד משמעית, שלא להשתמש בכתובות המייל של החינוך העצמאי לצרכים כאלו והדומים להם. אם במקרה מגיעה פרסומת לבית הספר, נא לבצע פעולת 'הסר' בתחתית המייל [ולשלוח אלינו העתק ב'העבר', כדי שנחסום את השולח]. היו שותפים/ות בשמירת החצר הפנימית שלנו לשמור עליה מכל משמר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר