פרסום ראשון

המפגין ששאל על מסכת השוטר והוכה יתבע פיצויים מהמשטרה

לפני כחודש וחצי הוא הוכה בעוצמה רבה בראשו באמצעות מכשיר קשר, רק כי העז לשאול שוטר מדוע אינו עוטה מסכה כמתחייב; כעת, עם סיום החקירה במח"ש, גם התביעה האזרחית בדרך (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האירוע הקשה (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: יצחק בלייר, הצעיר החרדי שנכח בהפגנה נגד סגר הקורונה על השכונות החרדיות בירושלים, והוכה בראשו על ידי שוטר יס"מ, יגיש תביעת פיצויים בהליך אזרחי.

את התביעה הוא יגיש, באמצעות משרדו של עורך הדין איתמר בן גביר, גם נגד משטרת ישראל וגם נגד השוטר האלים.

כמו כן, חקירת השוטר במחלקה לחקירות שוטרים הסתיימה, וכלל המוצגים והחומרים הרלוונטיים הועברו לפרקליטות המדינה לשם החלטה כיצד לנהוג בפרשה.

גורם בכיר במחלקה אומר ל'כיכר השבת': "הצטברו מספיק חומרים וראיות להגשת כתב אישום נגד השוטר, אך ההחלטה כידוע בידי הפרקליטות ולא תחת אחריותנו".

כזכור, לפני כחודש וחצי נערכו מספר הפגנות סוערות בצומת שמגר בירושלים במחאה נגד הסגר שהוטל על אזור רוממה - השכונות קרית בעלזא, אונסדורף ומטרסדורף, בהן היתה תחלואת קורונה גבוהה במיוחד.

במהלך אחת ההפגנות, שהיתה במוצאי שבת, ניגש בלייר לשוטר ושאל אותו מדוע אינו עוטה על פניו מסכת הגנה מקורונה כמחויב בחוק, ובתגובה הוכה בעוצמה בראשו באמצעות מכשיר הקשר שנשא השוטר על גופו.

בלייר, בשיחה ל'כיכר השבת'

לאחר מכן הוא אף נעצר, כשהשוטר מנסה לבדות טענה כביכול נהג באלימות, בתגובה לכך שהמפגין הפיל אותו על הכביש - טענה שנשללה בבית המשפט.

האירוע עורר הדים רבים, כאשר מכל קצוות הקשת הפוליטית נשמעו לו גינויים, ולאחר מכן הגיע הצעיר החרדי עם אביו ואחיו למשרד מח"ש בירושלים והגיש תלונה מסודרת, שהובילה בהמשך לשחזור האירוע בשטח; חקירה שכאמור הסתיימה כעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר