הרצח בלב השכונה החרדית

שכנים זועמים: 'הפנימיות פוגעות בילדינו; מביאים עבריינים'

מעצרו של החשוד ברצח הדתי במוסד בלב שכונת בית ישראל בירושלים, הביא את התושבים לדרוש שוב את סגירת המקום: "פשיטות סמים וקללות; למה הילדים שלי צריכים לדעת את זה?" (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תושבי שכונת בית ישראל בירושלים, זועמים בעקבות מקרה הרצח המחריד שאירע הלילה במקום. בשיחה עם 'כיכר השבת' דורשים כמה מהם לסגור מיידית את הפנימייה.

"הגיע הזמן להוציא מהשכונה את הדירה הזאת", הם אומרים. "רק לפני כמה חודשים איתרו כאן גופה - והלילה שוב רצח", הם מספרים ומתלוננים כי אופי המקום פוגע בחינוך ילדיהם.

אחד התושבים טוען כי "הפכו את שכונת בית ישראל למקום מחסה לכל מיני עבריינים ואנשים מפוקפקים. לא מדובר בישיבות, כפי שנטען תחילה בחלק מכלי התקשורת".

הוא מוסיף, "הפנימיות האלו פוגעות בצביון השכונה שלנו, ובחינוך ילדינו. למה הילדים שלי צריכים להיחשף לכל המעשים המתרחשים כאן?".

"המקום הזה מביא רק פשע לשכונה. מביאים עבריינים לגור בתוך שכונה חרדית, וזה לא מתאים לאורח החיים שלנו. כל כמה ימים יש כאן פשיטות על סמים, קללות רמות באמצע הלילה - זה לא מתאים לאופי השכונה. צריכים לסלק אותם מכאן".

בתוך כך, מעצרו של החשוד ברצח, תושב מבשרת ציון בשנות הארבעים לחייו, הוארך היום בבית המשפט בשבעה ימים נוספים.

עוה"ד עאטף פארחת וגבי טרנשווילי שמייצגים את החשוד ברצח בירושלים מטעם הסניגוריה הציבורית מסרו, "החשוד מכחיש את אחריותו לגרימת מותו הטראגי של המנוח. הוא משתף פעולה עם חוקריו ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבחן את גרסתו והחשוד ישתחרר בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר