הפיגוע בראש העין

המחבל שחזר: כך דקרתי - ונמלטתי אל ג'נין

המחבל שנעצר הלילה לאחר שהתברר כי ביצע פיגוע דקירה בראש העין לפני שבוע וחצי, הודה במהלך השחזור כי ביצע את הפיגוע ממניע לאומני, וסיפר על הסייענים והבריחה (חדשות)

מעצר המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

שבוע וחצי אחרי הדקירה בראש העין, ושעות ספורות אחרי שהותר לפרסום כי הדוקר נעצר בג'נין, הגיע היום (שלישי) המחבל לזירה, שם שחזר את הדקירה צעד אחר צעד.

בכך, למעשה, הודה בביצוע המעשה ממניע לאומני, תוך שהוא מספר לחוקרים שליוו אותו על הסייענים שעזרו לו להימלט מהמקום אל דירת המסתור.

בינתיים, בראש העין, זועמים על הפרצות בגדר וקוראים לשר הביטחון בני גנץ, תושב העיר בעצמו, לטפל מיידית ולדאוג לסגירת כל הפרצות בגדר.

לדברי ראש העיר שלום בן משה, "העירייה, בשיתוף משטרת ישראל, תגברו באופן משמעותי בעוד ניידות, סיורים, מאבטחים ומצלמות ובמיוחד בכל מוסדות החינוך בשכונות המזרחיות הגובלות עם הגדר".

"אני קורא לשר הביטחון בני גנץ, שהוא תושב ראש העין, להורות לצה"ל לטפל מיידית לסגירת הפרצות בגדר הגובלת בין ראש העין לשטחי הרשות ומאפשרות מעבר חופשי לראש העין ולכל היישובים מדרום ומצפון לעיר".

הוא הוסיף: "הפעילות שלנו כעירייה, לא יכולה להיות תחליף לתפקיד של צה"ל, משרד הביטחון ומשטרת ישראל שזה באחריותם ואנו קוראים לצה"ל לטפל בעניין הזה באופן מיידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר