גמזו זכה לגיבוי; המנכ"ל ערך השוואה

פרופ' לוי: 'כמו 'נחש הנחושת'. תסתכלו עלינו - ו'רפא נרפא''

בחנוכת מרכז השליטה החדש למאבק בקורונה, גיבה שר הבריאות יולי אדלשטיין את עמדתו של גמזו האוסרת נסיעה לאומן, ומנכ"ל משרדו לוי ערך השוואה מוזרה משהו לימיו של אהרן הכהן. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההשוואה של מנכ"ל משרד הבריאות (צילום: לע"מ. תמונה, ארכיון: חיים גולדברג)

שר הבריאות מגבה לפני זמן קצר (רביעי) באופן פומבי את עמדתו של פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו באשר לצורך לאסור את הנסיעות ההמוניות לאומן.

"עם כל הצער שבדבר", אמר השר יולי אדלשטיין, "אחריות לאומיות אומרת השנה לא לטוס לקבר רבי נחמן מברסלב באומן".

גם גמזו עצמו התייחס, שוב, לביקורת כלפיו בנושא זה ואמר: "אני מזכיר למקבלי ההחלטות: לקחנו את הדרך המסובכת, שלא תמיד היא פופולרית".

במהלך טקס חניכת המשל"ט (מרכז השליטה) החדש של משרד הבריאות בקרית שדה התעופה, בו נאמרו הדברים, דיבר גם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, שערך השוואה מעניינת.

"אני מקווה שאנחנו נהיה, כמו שכתוב במקורות, אותו נחש הנחושת הגדול שהיה אצל אהרון הכהן, שאמרו עליו שכל המסתכל עליו נרפא וקיבל מזור".

לוי המשיך: "חברים, אנחנו כולנו ואלו שאנחנו מופקדים עליהם, אנחנו נחש הנחושת, שעם ישראל צריך להסתכל עליו, שהממשלה צריכה להסתכל עליו, כי אנחנו מביאים את הידע המקצועי וההחלטות המקצועיות הנכונות ביותר והחשובות ביותר כדי ש'רפא נרפא' את העם, ככל שנוכל".

הנאומים המלאים בטקס (צילום: לע"מ)

יצוין, כי ישיבת קבינט הקורונה שהיתה אמורה להתכנס נדחתה, ונקבעה מחדש ליום הראשון הקרוב, בה ידונו השרים ב'מתווה הרמזור' של פרופ' גמזו, בהגבלות בחגים הקרובים ובסאגת הטיסות לאומן.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר