"הכל דיבורים"

יהודה אבידן תוקף: "גמזו נכשל, אפס הישגים"

ניהול משבר הקורונה, הכישלון של הפרויקטור רוני גמזו וההסתה נגד ברסלב סביב סערת הטיסות לאומן וההפקרות באילת • יהודה אבידן בראיון סוער לישי כהן באולפן 'כיכר' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

הוא היה האיש שריכז את המאבק בנגיף הקורונה במגזר החרדי והוא מכיר היטב את ההתנהלות בין הרשויות למגזר, וכעת הוא עולה להתקפה חסרת תקדים נגד פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, שלדבריו נכשל אחרי חודש וחצי בתפקיד, עם אפס הישגים.

בראיון, באולפן 'כיכר השבת', טוען יוהדה אבידן כי רוני גמזו משתמש בסערת הטיסות לאומן בכדי להסיט את הדיון מהכישלון הנחרץ שלו במאבק בנגיף הקורונה. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התבטא אבידן: "ההסתכלות על אומן היא הסתכלות אנטישמית וגזענית. אם נרצה שהאנשים באומן ישמעו להוראות הרבנים - הם ישמעו. כמו שעושים את זה היום בציבור שלנו, שאתה הולך בערים החרדיות אתה לא רואה את ההפקרות של חופי הים".

אבידן תקף בחריפות את פרויקטור הקורונה, רוני גמזו, ואמר: "גמזו יושב בתפקיד שלו חודש ושבועיים, אפס הישגים חוץ מתוכניות טלוויזיה והצהרות - התחלואה נמשכה אותו דבר, נפתחו מלונות ונסגרו, הציבור החרדי כמעט ולא נמצא בערים החרדיות. ואתה רואה אתמול 2,000 חולים ומתוכם 1,555 חולים לא מהערים האדומות. מה זה אומר? כישלון של גמזו, נוח לו להסיט את האש לאומן".

"בן אדם יש לו 2,000 חולים ועל מה הוא מדבר? על אומן בעוד שבועיים. תפתור את הבעיה היום, מה יהיה", הוסיף אבידן.

לדבריו: "יש שם בתי מלון, כל חדר אוכל עם 400 אנשים, ואני שומע שמנכ"ל משרד הבריאות אומר 'אנחנו באילת בשליטה', זה שקר וכזב, זה המקום הכי מופקר במדינה. אין שום שליטה. אנשים באים לשם וחוזרים לבתים, ולך תדע מה התוצאה. מאיפה התחלואה עולה? מאילת ובתי המלון".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר