הפיגוע הרצחני

נתניהו וגנץ על רצח הרב אוחיון: "הלב נשבר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ פרסמו הודעות תנחומים בעקבות פיגוע הדקירה הרצחני בפתח תקווה ומותו של הרב אוחיון, והוסיפו הצהרות ביטחוניות (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

הרצח הנתעב של הרב שי אוחיון בפיגוע הדקירה הצהריים (רביעי) בעיר פתח תקווה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ פרסמו הודעות ניחומים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה".

"הלב כואב", כתב ראש הממשלה. "רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא".

לסיום, ברקע החלטת בית המשפט שלא להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד, הוסיף נתניהו: "אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר".

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ מסר: "ארבעה ילדים התייתמו מאב היום, בפיגוע כואב שלקח את חייו של הרב שי אוחיון ז"ל".

"הלוואי ויכולתי להציע נחמה לילדים שנפרדו מאב, למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. הלוואי והייתה דרך לרכך את הכאב. משפחת אוחיון היקרה, עם ישראל אתכם באבלכם הכבד. שלא תדעו עוד צער".

גנץ הוסיף לסיום, "צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לעמוד על המשמר ולהילחם בכל זירה ובכל מקום במי שמנסה לפגוע בנו. בשולחים ובמפגעים. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר