ערכו מסיבת הודיה והופתעו בידי ראש העיר

משפחת קסלר מירושלים ערכה סעודת הודיה אחרי שהבריאו מהקרונה, והופתעו לראות את ראש העיר משה ליאון מגיע "ראינו שראש העיר באמת רוצה לעזור ובאמת אכפת לו" (ארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

משפחת קסלר מרחוב מנחת יצחק בירושלים לא האמינה בשבוע שעבר, כשראתה בפתח ביתה את ראש העיר משה ליאון, שהפתיע אותם כשערכו מסיבת הודיה אחרי שעברו בשלום את הקורונה. ראש העיר החליט להפתיע את המשפחה לה סייע באופן אישי אחרי שנדבקה בקורונה, סייע להם להתפנות למלונית, ליווה אותם בכל שלבי הפינוי ודאג שיקבלו את מלוא העזרה הנצרכת.

הסיפור החל כבר לפני יותר מחודש, אז, משפחת קסלר, במקור מארה"ב חלתה בקורונה. אולם למרות שההורים יצאו חיוביים וחוו סימפטומים קשים, המשפחה חוותה קשיים בפינוי למלונית בשל העובדה שלא כל בני המשפחה קיבלו תוצאה חיובית בבדיקות הקורונה.

המצב בבית החל להחמיר כאשר ההורים נדבקו אף הם המחלה והילדים ניסו לסייע להם בהתנהלות הבית כולו, אולם הרשויות לא הצליחו להסדיר את יציאתם למלונית. גם כאשר הוסדר הפינוי למלונית הדבר לא יצא לפועל. בשלב זה בני המשפחה פנו לראש העיר, שהמקרה נגע לליבו, והחליט לסייע באופן אישי למשפחה.

ואכן, אחרי התערבות ראש העיר הפינוי אושר, אולם גם לאחר האישור לא כל בני המשפחה הופיעו ברשימות של פיקוד העורף מאחר ובזמן שניתן האישור לא כולם אובחנו כחיוביים. עם זאת, בזמן שחלף כל המשפחה נדבקה בנגיף ואובחנה כחיובית. ראש העיר התערב שוב על מנת לעזור למשפחה לצאת בהקדם למלונית כפי שאירע לבסוף.

שבועיים חלפו, המשפחה הבריאה וחזרה לביתה, ובני המשפחה ארגנו סעודת הודיה. על מנת להביע הוקרה לראש העיר, הם שלחו לו הזמנה שיבוא להשתתף בחגיגה. אבל גם הם עצמם לא שיערו שראש העיר יפתיע ויחליט להגיע לסעודת ההודיה.

"זה ריגש אותנו מאוד שראש העיר החליט להשתתף בסעודה", אומרים בני משפחת קסלר. "המעורבות שלו לאורך כל הדרך הייתה יוצאת דופן, והתחושה שלנו הייתה כי אכפת לו. שהוא לא סתם מעביר אותנו מפקיד לפקיד, אלא שהוא באמת רוצה לעזור לנו. אנחנו רוצים להודות לראש העיר משה ליאון בעל הלב הרחב, שמטה אוזן לכל תושב, וסייע לנו באופן אישי, ושימח אותנו מאוד כשהפתיע אותנו בסעודת ההודיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר