מחוסר ראיות

התיק נגד עובדות בית ראש הממשלה ייסגר

התיק נגד עובדות ראה"מ שנחשדו במתן עדות שקר צפוי להיסגר על ידי המשטרה. בן גביר: "השכל הישר גבר. מרשתי נחקרה רק כדי להפליל את בני הזוג נתניהו ומקורביהם" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אלכס קלוימויסקי, פול)

התיק נגד עובדות מעון רה״מ שנחשדו בעדות שקר לטובת שרה נתניהו צפוי להיסגר מחסור ראיות, כך חשף הערב (חמישי), אביעד גליקמן מחדשות 13. לצד זאת נשקל לחיוב דין משמעתי לאב הבית אפי אזולאי על התנהלות לא נאותה.

מהחקירה עולה, כי אזולאי ובכירים נוספים במעון התנהלו בצורה על גבול הפלילי כלפי העובדות ויחסן לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו.

כזכור, המשטרה מסרה לפני כארבעה חודשים כי נפתחה חקירה באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ובליווי הפרקליטות, כנגד שתי עובדות במעון ראש הממשלה, בחשד כי שיקרו בעדותן - לטובתה של הגברת נתניהו.

על פי הפרסום, הודיעה המדינה לעורכת דינה של החרדית התובעת את שרה נתניהו - שירה רבן, כי הם מבקשים להמתין עם סיכומי החקירה, בשל החשד, כי שתי עובדות ובכיר במעון ראש הממשלה שיקרו בעדות. היום כאמור מתברר כי מדובר היה בעכבר שהוליד הר והתיק ייסגר.

עו"ד בן גביר שייצג את אחת העבודות מסר: "שמח שהשכל הישר גבר ומקווה לקבל בקרוב הודעה רישמית. מרשתי טענה לאורך כל הדרך כי מדובר בהתנכלות רק משום שסירבה להעיד נגד משפחת נתניהו ומקורבי המשפחה. צדקנו כאשר טענו שאין שום ראיות לעדות שקר ולטעמנו החקירה נערכה רק כדי להפליל את ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ואנשים הקרובים למשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר