סאגת אומן • צפו

ה'נחנחים' לדרעי: "אתה מתעסק עם האנשים הלא נכונים"

ה'נחנחים' פשטו על שכונת הר נוף: בהפגנה מול ביתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, במחאה על האיסור הצפוי על טיסות המוניות לאומן, הושמעו איומים המרמזים על נקמה • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

עשרות חסידי ברסלב, מפלג ה'נחנחים', הפגינו הערב (חמישי) מול בתיהם של השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן, ראשי מפלגות ש"ס ויהדות התורה, כדי שיפעלו לאפשר את הנסיעות ההמוניות לקברו של רבי נחמן באומן שבאוקראינה לראש השנה.

כזכור, מוקדם יותר היום העביר ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לשלטון בקייב כי יאפשר את כניסת הקבוצות שכבר נחתו בשדות התעופה במדינה, ולא יגרשם בחזרה לישראל.

ההיתר החד פעמי אכן ניתן, אך במקביל הוכרז באופן רשמי כי החלה מהלילה בחצות נאסרת הכניסה במעברי הגבול לאוקראינה, למי שמתכוון לעשות את דרכו לעיירה אומן, בשל סכנת הקורונה.

בשל כך, יצאו ה'נחנחים' לבתיהם של ליצמן ודרעי, בשכונת עזרת תורה והר נוף שבירושלים, כדי למחות על כך. מול ביתו של דרעי, שלמשרד הפנים בראשו הוא עומד אחריות רבה יותר לנושא הטיסות והיציאה מישראל, אף הושמעו איומים ברורים.

"אריה דרעי, תפתח את השערים של אומן! אתה מתעסק פה עם האנשים הלא נכונים!", נשמעו הזעקות ממערכות הכריזה על הרכבים המעוטרים בשלטים הנ נח המוכרים.

כמה מהמפגינים הוסיפו, בגרון ניחר: "כשאמרת 'אני זכאי', כמו מטומטמים צעקנו ברחובות 'שאגת אריה'. פתאום הסתובב הגלגל ואתה שר הפנים, אז שכחת את אלה שנשארו למטה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר