סערת הראיון

סאטמר תוקפים את וולדמן: "רחוק מהאמת"

בתגובה לראיון של המגשר מטעם אנשי הרב מייזליש לאולפן 'כיכר השבת', תוקפים בחסידות סאטמר בחריפות וטוענים כי הרב סירב לכל בקשותיו של מנחם גשייד לפגישה עימו (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
וולדמן בראיון (צילום: כיכר השבת)

הראיון שהעניק היום (חמישי) המגשר מטעם אנשי הרב מייזליש לתכנית סוגרים שבוע באולפן 'כיכר השבת', גורר תגובה חריפה נגדו מצד גורמים בכירים בחסידות סאטמר.

לטענתם, "התמונה זלמן לייב וואלדמן מנסה לשקף, רחוקה מהאמת הרחק כמטחווי קשת. לוואלדמן היתה גישה טלפונית ישירה לאדמו"ר כל אימת שביקש".

בראיון הבלעדי טען וולדמן כי לא נתנו לו לדבר עם הרבי. לדבריו, "המחלוקת נובעת מאנשים שקרובים לבית האדמו"ר ומספרים לו כל מיני דברים, ומכיוון שהוא לא נמצא בישראל לא היתה לי הזדמנות במצב הזה לדבר איתו בצורה ישירה. או שלא נתנו לי להתקרב, או שחששו מהצד השני שאני אתקרב יותר מידי".

בתגובה, כאמור, אומרים בחסידות סאטמר כי הוא קיבל גישה טלפונית ישירה לאדמו"ר, ומוסיפים כי "לעומת זאת, למרות בקשות חוזרות ונשנות בתקופה של למעלה מחודשיים של המגשר מנחם גשייד, הרב מייזליש מעולם לא נעתר לפגוש אותו כדי לקיים שיח כפי שאמורים לקיים בין יהודים".

הראיון שעורר סערה

"יודגש כי המגשר מנחם גשייד ביקש פעמים רבות, ישירות ועל ידי שליחים רבים, לפגוש ברב מייזליש אך למרות הבטחות רבות, פגישה כזו לא נערכה ולו למראית עין. כך שאם יש מישהו שלא איפשר להשמיע את העובדות והאמת זה דווקא הצד שלהם".

עוד הוסיפו הגורמים הבכירים בחסידות כי "יתירה מזו, האדמו"ר מסאטמר ערך שיחת ועידה עם כל חברי הוועד שנבחר לנהל את בית המדרש ושאל כמה פעמים אם למישהו יש הערה או שאלה, ואף הבהיר כי נכון לשמוע כל שאלה בכל זמן נתון. לעומת הרב מייזליש לא השיב לטלפונים בשום צורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר