70 אורחים בחדר האוכל

האם השופט חנן מלצר חגג חתונה לבנו - בניגוד להנחיות?

בעוד החופה נערכה לפי התקנות, הרי שבסעודה שנערכה בבית מלון השתתפו 70 אורחים • משרד הבריאות מבהיר כי באירועים מותר עד 20 איש ואילו השופט מלצר טוען: חגגנו לפי התקנות (בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האם המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר חגג חתונה לבנו - בניגוד להנחיות משרד הבריאות? לפי הדיווח של יובל הראל הבוקר (ראשון) ב'גלי צה"ל', בסעודת החתונה השתתפו 70 אורחים, הרבה מעל המותר.

לפי הדיווח בתוכנית 'בוקר טוב ישראל', בעוד בחופה עצמה, בחתונת בנו של השופט מלצר, שנערכ הלפני קצת יותר משבוע, שמרו על ההנחיות של משרד הבריאות, הרי שבסעודה שהתקיימה מאוחר יותר בבית מלון, השתתפו 70 אורחים, בעוד לפי הנחיות משרד הבריאות, באירועים מותרת הכניסה ל-20 אורחים בלבד כשהאירוע נערך בחלל סגור.

השופט מלצר טוען מנגד כי האירוע לא נוגד את התקנות שכן האירוע נערך בבית מלון וכל המוזמנים היו אורחים של בית המלון ולפי התקנות המגבילות את ההתקהלות בחדרי אוכל בבתי מלון לעד 35% מהתפוסה שלהם - 70 אורחים עומדים במגבלה הזאת.

ב'גלי צה"ל' ציינו כי במשרד הבריאות שללו זאת והבהירו כי בעת קיום אירוע יש לעמוד במגבלות של עד 20 איש בחלל סגור. בנוסף, התקנות עליהן מדבר השופט מלצר עוסקות בחדרי אוכל בבתי מלון ולא בקיום אירועים.

מהשופט חנן מלצר נמסר בתגובה ל'גלי צה"ל' כי "טקס החתונה נערך בהתאם לתקנות הקורונה ולאחר בירור מקדים שערכה המשפחה עם משרד הבריאות. הסעודה המצומצמת לאחר הטקס נערכה בבית מלון בהתאם לתקנה 8(ב)(2) לתקנות, המתירה קיום סעודות לאורחי המלון בחדר האוכל כך שמספר הסועדים לא יעלה על 35% מהתפוסה המותרת".

ממשרד הבריאות נמסר כי "יש לעמוד במגבלות ההתקהלות - 20 בשטח סגור ו-30 בשטח פתוח, לא משנה היכן האירוע נערך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר