"מהפכה חינוכית"

מנכ"ל החינוך העצמאי לליאון: "תודה על רוח המפקד"

במעמד מיוחד, בנוכחות צוות חינוכי וילדים, תודה רשת החינוך העצמאי לראש עיריית ירושלים משה ליאון, שלדבריה הביא לשיא את תנופת הפיתוח במוסדות החינוך החרדים בעיר (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ליאון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

מנכ"ל החינוך העצמאי שיגר מכתב לראש עיריית ירושלים משה ליאון, בו הוא מודה לו על הירתמות לפיתוח מבנים עבור מוסדות החינוך החרדיים.

"אנו חשים את רוח המפקד החדשה", כתב הרב אליעזר סורוצקין לליאון, והוסיף: "העירייה בראשותך נמצאת בתנופת פיתוח שלא זכורה מהעבר בחינוך העצמאי, על 24 אלף תלמידותיו ותלמידיו בעיר".

בשל כך אף הזמין מנכ"ל החינוך העצמאי את ראש העיר למעמד מיוחד בהשתתפות החניכים וצוותי ההוראה, על מנת שאלו יודו לו על פעילותו למענם".

במכתבו אף מפרט הרב סורוצקין מעט מהמהלכים שהוביל ליאון בשנתיים האחרונות, מאז התיישב על כס ראש העיר: "בינוי מבנים חדשים בבית וגן, בית ישראל, מטרסדורף ונווה יעקב, שיפוץ עומק והכשרת אולמות ומגרשי ספורט במעל 10 בתי ספר נוספים, התאמה ותוספת כיתות במספר בתי ספר במענה לגידול טבעי והחלפת ציוד כיתה בחלק ניכר מבתי הספר".

כאמור על מנת להביע תודה והערכה לראש העיר, הזמין סורוצקין באופן אישי מנהלים ומנהלות, צוותי הוראה וילדי חמד כדי שיביעו את תודתם באופן אישי לליאון, במסגרת סיור מיוחד במוסדות.

"בהזדמנות זו", הוסיף מנכ"ל החינוך העצמאי במכתבו, "אנו מבקשים להודות באופן מיוחד על המוגמר, כאשר בשעה טובה ומוצלחת עיריית ירושלים העמידה לטובת בית ספרנו 'בית יעקב מרכז' מבנה מרווח מפואר וראוי, זאת לאחר עמל ויזע של מחזיקי תיק מנח"ח ישראל קלרמן ואברהם בצלאל ומנהל האגף המסור שמואל גרינברג".

יצוין, כי המהפכה החינוכית המדוברת הגיעה לשיאה בשבועות האחרונים עם היציאה לדרך של בניית קרית החינוך החדשה בהר המנ"דים בשכונת רמות - פרויקט שהתעכב 15 שנה, וכעת יוצא לדרך בעקבות התערבותו של משה ליאון, כאשר במקום יוקמו 200 כיתות לימוד חדשות, ויותר מ-5000 תלמידים ילמדו במתחם החינוך המיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר