סערת הטיסות

גנץ: "נערכים לקלוט את החוזרים מאומן למלוניות"

שר הביטחון, בני גנץ, נפגש עם פרויקטור הקורונה, רוני גמזו, ודן עמו בין היתר בסערת הטיסות לאומן • גנץ: "משרד הביטחון נערך לקלוט את החוזרים מאומן למלוניות" (חדשות חסידים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רוני גמזו בפגישה עם גנץ, היום (צילום: חורחה נובמינסקי/לע"מ)

שר הביטחון, בני גנץ, נפגש היום (ראשון) עם פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, ודן עמו בין היתר בסערת הטיסות לאומן.

במהלך הפגישה התבטא גנץ: "משרד הביטחון ייערך לתת מענה לחוזרים מאומן באמצעות מלוניות ובאמצעים נוספים, בהתאם למתווה שיוסכם בין הפרויקטור לצוות השרים. זאת על מנת להקטין את פוטנציאל ההדבקה".

כמו כן, גנץ אמר לגמזו, כי ינחה את כל שרי כחול לבן לתמוך במודל הרמזור שגובש על ידו ביחד עם מערכת הביטחון.

גנץ אמר בסיום הפגישה: "מערכת הביטחון כולה תמשיך להנגיש את מירב המשאבים לפרופ' גמזו וצוותו על מנת לחזק את המלחמה בקורונה תוך שימת דגש על צרכיה היחודיים של כל אוכלוסייה. גמזו ימשיך לקבל את כל המשאבים הארגוניים והפוליטיים הנדרשים למילוי תפקידו".

בלשכת גנץ ציינו כי השניים דנו גם בכניסתה השבוע של מפקדת הקורונה לשלב הפעולה הראשון של החקירות האפידמיולוגיות, בהרחבת המעורבות בערים האדומות והכתומות ובנושא דחיית פתיחת שנת הלימודים בערים האדומות והמגבלות הנדרשות.

מוקדם יותר אמר יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי: |כמי שהשתתף בקיבוץ מעל עשור, אף אחד לא צריך להסביר לי את חשיבות הקיבוץ באומן. אני עסוק יום וליל כדי למצוא פתרון שיאפשר את הקיבוץ השנה באומן.

"אולם צריך להבין כי אנחנו בשעת מגיפה וכל בתי כנסת בכל העולם מתפללים בקבוצות קטנות, אין אירועים גדולים וגם הקיבוץ המפואר באומן השנה לא יוכל להתקיים במתכונתו ויצטרך להיות במתכונת מצומצמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר