"שמאלנים שונאי דת"

'התקשורת הפכה את המגזר החרדי כמו מלאכי המוות ר"ל'

רבה של אלעד זעק בכנס רבנים: "לא נותנים לחרדים להיכנס לחנויות, לא רוצים שתתקרב, בטענה שהם מפיצי הקורונה. זו התקשורת מה שהיא עושה, לצערנו הם שמאלנים שונאי דת" • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

במהלך כינוס רבני הקהילות בעיר אלעד, במעונו של רב העיר הגאון רבי מרדכי מלכא, התייחס המרא דאתרא על המצב וההסתה שנוצרה בעקבות נגיף הקורונה ואמר כי כרגע מה שנשאר לאנשים מהנגיף זה רק מסיכות וההסתה הגדולה של התקשורת נגד הציבור החרדי.

"כל כך התקשורת משחירה את הציבור החרדי" פתח הגר"מ מלכא את דבריו הקשים: "עושה אותו ר"ל כמו מלאכי המוות מסתובבים בעיר. פחד אימים, לא נותנים לחרדים להיכנס לחנויות בכל מיני מקומות, אתה חרדי אל תקנה, לא רוצים שתתקרב. בטענה שהם מפיצי הקורונה. כי זה התקשורת מה שהיא עושה, לצערינו הם שמאלנים שונאי דת, אבל לפחות מחובתנו להתריע על הציבור".

כינוס הרבנים

הרב הוסיף כי: "להסביר לציבור שלא רק חשש פיקוח נפש יש כאן, אלא זה קידוש שם שמים אם אנחנו נפגין את השמירה זה הדבר שיקדש שם שמים שיראו את המציאות, המציאות קובעת בעד עצמה. אבל ח"ו אסור לזלזל, יש מזלזלים, מתחיל לרדת המתח ואומרים לא נורא הכל בסדר, זה ממש פשע זה איסור גמור זה חובת השעה".

"אני חושב שכל רב ייקח את זה כמו אתגר שישנן וידבר אל הציבור", קרא רב העיר אלעד: "הרב צריך להיות הדוגמא, צריך להראות שהוא מקפיד מאד, זה פיקוח נפש, זה הלכה, אם אתה עובר על השולחן ערוך בזה, אז תעבור על כל הדברים האחרים מה ההבדל בין זה לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר