לפני כשנתיים

ראש הממשלה ביקר בחשאי באיחוד האמירויות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר בחשאי באיחוד האמירויות לפני כשנתיים • בפגישה השתתף ראש המוסד, יוסי כהן • פגישה דומה התקיימה לפני כשנה עם ראש המל"ל (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נציגי ישראל וה'איחוד', אמש (צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניוה, ביקר בחשאיות, לפני כשנתיים, באיחוד האמירויות, כך חושף הבוקר (שלישי) העיתון 'ידיעות אחרונות'.

במהלך הביקור נפגש נתניהו עם נסיך הכתר מוחמד בן זיאד. בפגישה השתתף ראש המוסד, יוסי כהן, שפעל לקיום הביקור והפגישה הנדירה.

הפגישה התקיימה, בשנת 2018, באבו דאבי. כמו כן, על פי הדיווח, לפני כשנה התקיימה פגישה דומה בין ראש המלל, מאיר בן שבת, לנציגים מהאיחוד ומארה"ב.

במסיבת עיתונאים אמש, התבטא ראש הממשלה נתניהו: "זה יהיה שלום חם משום שהוא מבוסס על שיתוף פעולה בתחום הכלכלי עם כלכלה יזמית דומה לשלנו, עם יכולות כלכליות גדולות מאוד, עם כסף גדול שמחפש גם אפיקי השקעה. בפעם הראשונה מדינת ישראל, שקיבלה השקעות מכל העולם, הולכת לקבל השקעות במזרח התיכון, מתוך המזרח התיכון - זה שינוי עצום.

"זה שלום שמייצר מקומות עבודה, שמעודד יזמות, שמרחיב את הכלכלה שלנו ושל איחוד האמירויות. זה שלום שמקרב בין שני העמים. יש מפגשים עם מנהיגים".

לדבריו: "אני נפגש עם הרבה הרבה מנהיגים בעולם הערבי והמוסלמי. הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אבל זהו שלום שיאפשר מפגשים ישירים, בלתי אמצעים, בין אזרחי ישראל לאוכלוסייה של אותן מדינות - זה דבר עצום. זה שלום תמורת שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר