'התורה יוצרת שלום'

תפילת המשלחת הישראלית בבית הכנסת באיחוד האמירויות

בכירים במשלחת הישראלית המשותפת עם האמריקנים לאיחוד האמירויות, התפללו במהלך הביקור ההיסטורי בבית הכנסת המקומי, שמעו תקיעת שופר ומה כתב הרמב"ם על השלום. צפו (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: JCC Dubai)

חברים במשלחת האמריקנית-ישראלית המשותפת לאיחוד האמירויות, הצטרפו היום (שלישי) לתפילת שחרית שהתקיימה כבל יום בקהילה היהודית המקומית.

בראש התפילה של היהודית האמירתיים במקום עמד הרב לוי דוכמן, מנהיג הקהילה, שהינו הרב היחיד המתגורר במדינה המוסלמית.

עוד התפללו בבית הכנסת המקומי נשיא ה- JCC של דובאי סולי וולף, עו"ד ראס קריאל העומד בראש ה-JCE וכן אנשי עסקים בולטים אחרים הנמצאים ב'אמירויות'. אליהם הצטרף מאיר בן שבת, היועץ לביטחון לאומי של ראש הממשלה נתניהו ומי שכידוע עומד בראש המשלחת הישראלית.

בדברים שנשא במקום, אחרי שתקע בשופר, הודה דוכמן לנסיך הכתר באבו דאבי שייח' מוחמד בן זייד בן סולטאן ולנשיא איחוד האמירויות שייח' חליפה בן זייד, על "הנהגתם החזונית, שהביאה להסכם שלום היסטורי".

דוכמן אף ציטט כי "גדול הוא השלום, שכן התורה כולה ניתנה ליצירת שלום בעולם"; מילותיו של הרמב"ם, המוכר גם בעולם המוסלמי כמלומד מן העבר, והדהד בכך את משנתו של החכם בן 850 השנים שחייו גילמו את מציאות השלום בין קהילות יהודיות לאסלאמיות.

"אני מצדיע לכל אחד ואחת המחויבים לשלום. ברוך הבא לאיחוד האמירויות הערביות. כולכם מוזמנים ל- JCC, ואנחנו מצפים לדברים נהדרים ביחד", סיכם הרב.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר