הבכיר שהתפטר:

"רוני גמזו לא מכיר את הצרכים של החרדים"

מיכאל פנחסי, שהתפטר ממעוצת הקורונה של רוני גמזו, תוקף את התנהלות הפרויקטור וטוען כי הוא אינו מכיר את צרכי החרדים ואף לא ידע שהמגזר פותח שנת לימודים בא' אלול (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

מיכאל פנחסי, מנהל התפעול בבית החולים 'מעייני הישועה' ונציג ש"ס שהתפטר ממעוצת הקורונה של רוני גמזו, תוקף את התנהלות הפרויקטור ואומר כי הוא אינו מכיר את הצרכים של המגזר החרדי ואף לא ידע שהמגזר פותח שנת לימודים בא' אלול. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "הייתה ישיבה ראשונה שהתקיימה בתל השומר, והשתתפו איתי הרב יוסי דייטש מירושלים והרב חנניה צ'ולק, ודייטש שאל שאלות תוך כדי הישיבה, וברגע שנוצר מצב של שיחה נפרדת בתוך הישיבה, ניגש אלינו רוני גמזו והעלינו בפניו את הנושא כאשר כל זה היה יומיים לפני א' אלול, והוא אפילו לא ידע שבציבור החרדי מתחילים את הלימודים בא' אלול.

"את הדבר הבסיסי הזה הוא לא ידע. אגב באותו יום הוציא חכם שלום את המכתב שקורא לכולם לחזור לישיבות, ואמרתי לגמזו שאצלנו ברגע שיש מכתב כזה זה קורה באופן מיידי".

אתה חושב שרוני גמזו מכיר את הצרכים של הציבור החרדי?

"הוא לא מכיר. הוא עשה רושם שהוא מנסה להכיר, אבל מלבד ישיבה אחת שהיתה לנו לא התקיימו ישיבות נוספות. היתה לי הצעה של להקים פורום כלשהו לענייני חרדים של כמה עשרות אנשים שינסחו בצורה מסודרת את הצרכים של הציבור, ולא קיבלתי שום פידבק על ההצעה.

"הם רצים קדימה לוועדת השרים ולראש הממשלה בזמן וההחלטות מתקבלות מעל הראש שלנו כשאנחנו נמצאים בוועדה כקישוט בלבד, ומצד שני מאשימים אותנו שאנחנו היינו חלק מהליך קבלת ההחלטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר