שוחרר בתנאים

בחור חרדי נעצר בחשד לריסוס דגל פלסטין

המשטרה עצרה במהלך הלילה בחור חרדי, כבן 14, תושב ירושלים, בחשד לריסוס דגל פלסטין וגרפיטי בעיר בית שמש. הבחור נחקר במשטרה ושוחרר בתנאים לביתו (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: רווח הפקות)

המשטרה עצרה בלילה האחרון בחור חרדי, כבן 14, תושב ירושלים, בחשד לריסוס דגל פלסטין בעיר בית שמש.

לפי החשד, הבחור ריסס כתובות נאצה על קירות בניינים בעיר, בהם נכתב: "שכנקי"ם החוצה", כשהכוונה היא "שוכני קברים", וזאת בשל הטענות כי במקום בו נבנו הבניינים, פונו קברים.

(צילום: רווח הפקות)

בנוסף, הוא ריסס איור של דגל פלסטין עם הכתובת: "יהודי לא ציוני".

הבחור החשוד נחקר במשטרה לאחר שנעצר ובתום חקירתו שוחרר הבוקר בתנאים.

(צילום: רווח הפקות)

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות מקרים של ריסוס כתובות והשחתת פני מקרקעין בעיר בית שמש, פתחה משטרת ישראל בחקירה מהירה וממוקדת ועיכבה לחקירה קטין כבן 14 החשוד במעשה. בתום חקירות ולאור גילו שוחרר בתנאים".

עוד נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה מקרים של ריסוס כתובות במרחב הציבורי והשחתת פני מקרקעין ותפעל למצות את הדין עם החשודים".

ל'כיכר השבת' נודע כי החשוד הנוכחי נעצר בעבר על עבירות דומות שביצע בירושלים, וכמו היום - גם אז הוא שוחרר בתום חקירתו.

מעיריית בית שמש נמסר כי "עירנות התושבים במקרים אלו היא קריטית למיגור התופעה ובימים האחרונים אכן התקבלו עשרות פניות מתושבים המעוניינים לקחת חלק אקטיבי במיגור התופעה. העירייה תבחן כיצד לשלב כוחות עם התושבים ותודיע על כך בקרוב. בנוסף, צוותים מטעם העירייה פעלו במשך היום ויפעלו בימים הקרובים לנקות ולמחוק את כל כתובות הגרפיטי".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מודה למשטרת בית שמש שטיפלו במקרה במהירות וביעילות וסומכת על משטרת ישראל שימצו את הדין עם עבריינים שמבצעים מעשי ונדליזם במרחב הציבורי של כולנו. שוחחתי עם הגורמים הרלוונטים על הנושא ובתקופה הקרובה נבצע מספר פעולות על מנת למגר את התופעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר