ויהי לפלא

הבחור זכה לשידוך טוב בזכות "האף העקום"

הבחורה, קיבלה ברכה מהרבנית ו"הוראה" - לא להתייחס בשידוכים לאף עקום. הבחור, נפצע בתאונה ואפו התרסק והתעקם. אחרי הפגישה הראשונה הבחורה קבעה - זה השידוך שלי (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במוצאי השבת האחרונה, פרשת "כי תצא", התארסה בחורה עם בחור ישיבה, ירא שמים, אך מתברר כי השידוך יצא אל הפועל, רק בזכות "האף העקום" של הבחור.

וכך מספר נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כפי ששמע מאמו הרבנית קולדצקי, בעלון השבועי שהוא מוציא, ששמעה מאמה של הבחורה המאורסת.

לפני כעשר שנים, מספרת האם, הם חגגו את שמחת בת המצווה לבתם. הרבנית קנייבסקי ע"ה, בירכה את הבחורה שיהיה לה שידוך טוב, והוסיפה כי אם יציעו שידוך טוב שתיקח - "אפילו אם יהיה לבחור אף עקום, שלא תתייחס לזה כלל".

האמא מוסיפה ומספרת כי הציעו לבתה הרבה שידוכים, אך לא התקדם שום דבר. וכעת, בשידוך המדובר, תוך שלוש פגישות קצרות - נסגר השידוך בשעה טובה ומוצלחת.

יתירה מזאת, כבר בפגישה הראשונה אמרה הבחורה "זה השידוך שלי", ועוררה תמיהה אצל אמה, שכן היא היתה ידועה בתור בררנית מאוד.

במהלך המפגש בין המשפחות, של החתן והכלה, לפני האירוסין, סיפרה הבחורה מה הביא אותה לסגור כל כך מהר על השידוך.

"אני הגעתי לפגישה", סיפרה הכלה, "ואני מגלה שהבחור יש לו בעיה מרכזית והיא שאפו עקום לגמרי, מיד נזכרתי בדברי הרבנית והרגשתי שזה השידוך המגיע לי משמים".

הבחורה, אמרה לבחור שמבחינתה העניין סגור, והוא לתדהמתו שואל אותה: שמת לב לאפי העקום? והיא השיבה בחיוב, והוסיפה: "זו הסיבה".

הבחור, מצדו, סיפר כי לפני מספר שנים הוא עבר תאונה והתרסק לו כל האף. "פנינו למיטב הרופאים, עשינו ניתוח פלסטי כדי שהאף שלי יוכל לחזור לקדמותו - אך שום טיפול כמעט לא עזר והאף נשאר עקום".

ועם כזה אף, ההורים והבחור היו עצובים וכמובן חששו מאוד - מה יהיה בשידוכים? איזו בחורה תרצה בחור עם כזה אף עקום?!

והנה, לתדהמתם התברר כי דווקא בזכות האף העקום - נמצא הזיווג המיוחד לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר