כבר לא חברים?

'יש עתיד': עפר שלח יתמודד על ראשות המפלגה נגד יאיר לפיד

ח"כ עפר שלח מ'יש עתיד' הודיע ליו"ר יאיר לפיד כי לדעתו יש לערוך בחירות פנימיות לראשות המפלגה, וכי הוא מתכוון להתמודד מולו על התפקיד לקראת הבחירות הבאות (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג באלול תש"פ | 02.09.20
לפיד ושלח. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

מפתיע: חבר הכנסת עפר שלח דורש מיו"ר מפלגתו ח"כ יאיר לפיד לקיים פריימריז על תפקיד מנהיג 'יש עתיד' לקראת הבחירות הבאות לכנסת.

בנוסף, שלח הודיע כי במידה ואכן ייערכו בחירות מקדימות שכאלו, וישונה התקנון בו האריך לפיד את כהונתו לפיד האריך את כהונתו עד הכנסת ה-25, בכוונתו לצאת למירוץ פוליטי בתקווה לנצח את לפיד ולהחליפו כיו"ר המפלגה.

"בימים האחרונים", כתב שלח לפני זמן קצר (רביעי), "הצגתי ליאיר לפיד את הצורך הדחוף בחידוש פניה של יש עתיד, עוד לפני הבחירות הבאות, וכי זה חייב להתחיל מבחירות מקדימות מיידיות ופתוחות לתפקיד יו"ר המפלגה".

שלח הצהיר באופן גלוי על כוונותיו: "אני אתמודד, ואשמח אם יהיו אחרים. בלי זה, לא נהיה אלטרנטיבה ולא ננצח".

"כשקמה יש עתיד נקבע, כי בחירות כאלה יתקיימו עוד לפני הכנסת ה-21. מאז הוזז המועד פעמיים - במהלכים חשאיים, ללא שיתוף הח"כים של המפלגה והפעילים שלה. בינתיים חלפו 8 שנים ועוד מעט 5 כנסות. הגיע הזמן לקיים מה שהבטחנו", סיים שלח.

לדברים הללו התייחס לפיד במהלך ראיון שהעניק לאתר הערבי 'פאנט', כשהוא מסתפק בתגובה קצרה. "עפר דיבר איתי על זה. אנחנו נבחן את זה", אמר.

בתגובה הרשמית שהוציאה המפלגה נכתב: "עפר שלח ויאיר לפיד דיברו כמובן לפני הודעת שלח על רצונו בפריימריז ביש עתיד, כפי שהם מדברים על כל דבר כבר שלושים שנה. אנחנו בוחנים את הנושא למול מוסדות המפלגה, הסיעה והשטח שלה".

נתניהו ללפיד: "אתה דמוקטטור" (צילום: ערוץ כנסת)

יצוין, כי השניים, יאיר לפיד ועופר שלח, מוכרים כחברים טובים במשך שנים רבות, עוד טרם נכנסו לשדה הפוליטי, כך שהאפשרות כי מדובר בצעד מוסכם מראש, ריק מתוכן, לטובת תדמית המפלגה - בהחלט ריאלית.

כזכור, לאחרונה סנט ראש הממשלה בנימין נתניהו ביאיר לפיד, במספר הזדמנויות פומביות שונות, על כך שהוא היו"ר הנצחי של 'יש עתיד', וכינה אותו "דמוקטטור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר