פוטר אחרי 18 שנה

צפו: כך אורי רווח נפרד מהמאזינים ב'כאן'

אחרי 18 שנה בתאגיד השידור הציבורי - השדרן החב"די אורי רווח פוטר מתאגיד השידור ותוכניתו בתחנת הרדיו 'כאן מורשת' ירדה מהאוויר - רגע לפני, נפרד רווח מהמאזינים • צפו (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אורי רווח נפרד (צילום: ללא קרדיט)

חשיפת 'כיכר השבת': אחרי 18 שנה בתאגיד השידור הציבורי - השדרן החב"די אורי רווח פוטר מתאגיד השידור ותוכניתו בתחנת הרדיו 'כאן מורשת' ירדה מהאוויר.

לפני כחודשיים, זומן רווח לשימוע לפני פיטורים בטענה ל"חוסר שביעות רצון" ממנו - וכאמור לפני מספר ימים הודיעו לרווח על סיום העסקתו כשדרן בתחנה, באופן סופי.

בתוכניתו האחרונה נפרד אורי רווח מהמאזינים ואמר: "אחרי 18 שנה בשידור הציבורי אני נפרד מכם, מתוכם 3 וחצי שנים בתאגיד השידור הציבורי, הבאנו כאן הרבה מאוד תוכניות בנושא: חינוך, זוגיות, ופיוס בין הרבה מאוד אנשים".

בהמשך דברי הפרידה אמר: "אני בתור כתב נוער, גדלתי על עיתון 'העולם הזה', היה שם סיסמה: 'ללא מורא וללא משוא פנים', כך גם שחזרתי בתשובה וכל יום אני חוזר בתשובה - זה המשפט שמלווה אותי בקדושה וללא משוא פנים, ללכת עם האמת הפנימית עד הסוף ולהביא את הגאולה האמיתית והשלמה. נשתמע בקרוב מאזינים יקרים".

מקורביו של השדרן אמרו לפני כחודשיים ל'כיכר השבת': "אורי חווה בתאגיד השידור הציבורי ניכור מצד המנהלים בשנתיים האחרונות, מאז שפרסם את מכתבו של הרבי מליובאוויטש על מעשי תועבה ודרכי הטיפול בהם".

"בתאגיד לא אהבו את זה", אמרו מקורבים לרווח, "ומאז ההנהלה ניטרלה אותו מכל פרסום שקשור לתחנה. הם כל הזמנים 'חיפשו' אותו על קטנות ושיחקו בלו"ז התוכניות שהוא מגיש".

כזכור, בעבר פוטרו מ'כאן מורשת' אנשי התקשורת החרדים-דתיים: דוד חכם, משה זמיר ואנשי צוות נוספים המזוהים עם הדת והמסורת היהודית.

גורם בכיר המעורה בפרטים מזהיר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בעידן החדש של 'כאן מורשת' דואגים בתאגיד השידור הציבורי שהמסרים המועברים יהיו ליברליים יותר. כמה שפחות שמרנות, ככה טוב להם לדעתם. לא אתפלא אם בעתיד יפוטרו עוד שדרנים ומפיקים חרדים-דתיים".

"המגמה של המנהלים בתאגיד היא להעיף כל עובד שיש לו קו דתי-שמרני, גם מהטלוויזיה וגם מהרדיו. כל הזמן הם מחפשים עובדים דתיים לייט - וכל זה מהכסף שיוצא מהכיס של כלל הציבור בישראל", אמר הגורם.

בתאגידו השידור הציבורי - 'כאן' מסרו בתגובה: "הניסיון להדביק לתאגיד אג'נדה פוליטית לא יצלח. השיקולים בקליטת עובדים, כמו גם בסיום העסקתם הם מקצועיים בלבד. נציין כי התאגיד חותר למצוינות בעבודה בכל החטיבות והמחלקות".

על פיטוריו של השדרן אורי רווח הגיבו ב'כאן': "הוחלט שלא להמשיך בתוכניתו של אורי רווח, אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר