כששר הדתות שחט ובדק את הסכינים. צפו

השר לשירותי דת, יעקב אביטן, ביקר יחד עם רבה של 'אור עקיבא', הגאון רבי אליהו אילוז, במשחטת 'עוף עוז' וביקש לבדוק את הסכינים ולשחוט בעצמו • צפו בתיעוד (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

השר לשירותי דת, יעקב אביטן, ביקר אמש (שלישי) במשחטה הכשרה הגדולה ביותר בעולם בישוב שגב שלום, "עוף עוז", הנושאות את כשרות הרבנות לכשרות ארצית ועומדת תחת פיקוחו של ראש הרבנות לכשרות ארצית הגאון אבי אליהו אילוז, רבה של אור עקיבא.

השר בביקורו עמד על סידורי השחיטה והשגחה ופגש את רבני המשחטות ואף שחט ובדק את הסכינים במקום. בביקורו עמד על נהלי הכשרות של הרבנות הראשית בכל הבדיקות האפשריות והתפעל מההידורים הנעשים במקום ומהאיכות המיוחדת של המשחטה.

השר המתמחה בכשרות פיקח מקרוב אף על בדיקות נדרשות כמו צומת הגידים וכן עמד מקרוב עד לשלב המליחה וההדחה ואריזת העופות.

בביקורו ציין השר אביטן: "רואים כאן את ההשקעה העצומה והירידה לפרטי פרטים הן מהצד הרוחני והן מהצד הגשמי. נעשה הכל לחזק את כשרות הרבנות". אמר.

במהלך הביקור הביע השר את התפעלותו מהשיתוף פעולה וחיי האחדות בין היהודים למוסלמים במקום, השר אף ביקר בבית כנסת ובמקווה במקום ובירך על ההתפתחות המיוחדת בישוב.

בסיום העניק אחראי הרבנות לכשרות ארצית הגאון רבי אליהו אילוז, את ספרי אבותיו שו"ת יש מאין, ושפתי שבח לשר הדתות ובירכו בהמשך פעילותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר