"זה פיקציה"

גלנט לחרדים: אני מתנגד לסגר על ערים אדומות

במהלך סיור שקיים היום שר החינוך יואב גלנט בחמ"ל הקורונה העירוני של עיריית בני ברק, הוא התבטא נגד הפרויקטור רוני גמזו, ועל ההחלטה לקבוע ערים חרדיות כאדומות. צפו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
גלנט ופרוש מגיעים לסיור, היום (צילום: כאן 11)

במהלך סיור שקיים היום (רביעי) שר החינוך יואב גלנט בחמ"ל הקורונה העירוני של עיריית בני ברק, הוא התבטא נגד הפרויקטור רוני גמזו. עקיבא וייס מ'כאן חדשות', חושף את התמליל המלא.

במהלך הסיור אמר שר החינוך לחברי החמ"ל, לסגנו מאיר פרוש ולראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין: "אני אמנם לא חבר בקבינט הקורונה ולכן הקול שלי לא נספר".

"אבל", הוסיף השר, "אני מתנגד ברמה העקרונית לסגירת ערים שנקראות אדומות, שזה גם כן פיקציה. זה שם והמצאה שמייצרת משהו שלא באמת קיים במציאות. וסגירת מערכת החינוך שגויה מיסודה".

מתוקף תפקידו כשר החינוך, נתן השר גלנט דוגמאות מהעיר בני ברק הממחישות את העובדה שאין לצבוע ערים אדומות: "לא קורה שום דבר אם אתה עובר את רחוב בן גוריון מבני ברק - לכיוון רמת גן".

"או", הוסיף גלנט בקיאות בעיר בני ברק, "מרחוב הרואה, או מקום אחר. לא קורה שום דבר. זה אותו מקום, זה אותו דבר, אין גבול לקורונה. לכן ההסתכלות היא לא הסתכלות עירונית. ההסתכלות חייבת להיות רק על דבר אחד - על פי בית הספר".

סגנו מאיר פרוש נשמע בהקלטות של וייס אומר לגלנט: "המפקד, הביאו אותך לפה כי בעיניהם סגירת מערכת החינוך היא קטסטרופה. מבקשים את העזרה שלך כשר החינוך".

השר השיב לו, "אני הסברתי לחבריי הטובים - החרדים בממשלה, יצרו תקדים. עכשיו יבואו יגידו לך אתה מפלה לטובה ולרעה. אני ניסיתי להסביר לכולם. הם לא מבינים איך זה עובד, הם העבירו את הכוח עכשיו ממקום א' למקום ב'. זה דבר לא הגיוני. לכן אני מתנגד לזה ברמה עקרונית ואני אעזור לכם כמה שאני יכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר