חשיפת 'כיכר'

אייכלר נגד דברי גמזו: "שיא חדש של שפל"

ח"כ ישראל אייכלר מגיב לדברי פרויקטור הקורונה נגד הוראת מרן שר התורה: "להבין את רגשות שומרי הדת היהודית, לא פחות מרגשות הדת המוסלמית", קרא אייכלר להתנצלות (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

חברי הכנסת החרדים ממשיכים לגנות הערב (רביעי) את דברי פרויקטור הקורונה הלאומי שהתבטא נגד הנחיית מרן שר התורה, שנחשפה ב'כיכר השבת'.

לדברי ח"כ ישראל אייכלר, "דבריו של הממונה מטעם המדינה, על המאבק בקורונה נגד שר התורה מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי, הם שיא נוסף של שפל שאסור לעבור עליו לסדר היום".

"אוזן יהודית ששמעה במעמד הר סיני עשרת הדיברות, איננה מסוגלת לשמוע דברי הסתה כאלה נגד שר התורה. אנו מצווים לשמוע אך ורק לדעת תורה מפי גדולי הדור".

אייכלר הפנה אצבע מאשימה גם כלפני ביבי. "אנו מצפים מראש הממשלה האחראי על הממונה על התחלואה, להבין את רגשות שומרי הדת היהודית, לא פחות מרגשות הדת המוסלמית".

לסיום אמר הח"כ החסידי, "אני קורא להם להתנצל על הפגיעה בכבודה של תורה לאלתר, ויפה שעה אחת קודם".

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', מרן הגר"ח קנייבסקי הורה לבחורי ישיבות האמורים להישאר בישיבות עד ליום כיפור שלא לעבור בדיקות קורונה.

בשיחות עם מקורביו טען מרן הגר"ח כי עריכת בדיקות שיובילו לסגירת ישיבות עם אלפי תלמידים בחודש אלול היא בגדר "חשש לביטול תורה עצום".

ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הגיב לקריאת הגר"ח קנייבסקי, שלא לערוך בדיקות קורונה בישיבות, ואמר כי "הודעת הרב מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות", קבע גמזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר