דוחה את ההסתה

ד"ר שלוסברג: הישיבות ביקשו לעשות בדיקות; זו לא חובה

בעקבות סערת ביטול בדיקות הקורונה בישיבות הגדולות, ד"ר ציון שלוסברג, בכיר במשרד הבריאות ומאדריכלי 'מתווה הקפסולות', חושף כי המשרד לא דרש את הבדיקות אלא ראשי הישיבות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

יממה לאחר סערת ביטול בדיקות הקורונה בישיבות הגדולות - בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי, ד"ר ציון שלוסברג, בכיר במשרד הבריאות ומאדריכלי 'מתווה הקפסולות', חושף כי המשרד לא דרש את הבדיקות אלא ראשי הישיבות. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "הבדיקות מאז ומתמיד הם אף פעם לא היו אלא ראש ישיבה רוצה לעשות בדיקות? הוא מבקש ומקבל. אנחנו לא ביקשנו מאף ישיבה לעשות בדיקות. אין חובה לעשות בדיקות".

אתה מצטרף לטענה שאין סכנה בשל העובדה שהתלמידים נמצאים במקום סגור?

"כן".

לדבריו: "הישיבה הופכת בחלקה לסוג מלונית. במקומות שתהיה התפרצות גדולה יותר - אנחנו יכולים להיערך ולהפוך את הישיבה למלונית מלאה".

ד"ר שלוסברג מדגיש כי "כשאנחנו מסתכלים על מספר של 800 או 1,000, וכמובן שהמספרים יכולים לנוע, כשאנחנו מסתכלים על זה, זה חמש פה ו-16 שם ואולי 180 בישיבה אחרת. אבל המתווה לא קרס, מדברים על 130 ישיבות, לקחת את המספר הזה מתוך הנבדקים".

אז גם כשאתה חושף עשרות חולים בישיבה אחת אתה לא מודאג...

"אנחנו לא מודאגים, רוב הבחורים צעירים, אין תחלואה משמעותית. זה לא חולים אלא מאומתים. מעט מאוד המקרים שיש כאבי גרון, אנחנו יודעים להתמודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר